Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Trenger noen tusenlapper så fort som mulig. Bruker ikke bunaden min uansett, så tenkte jeg kunne selge den. Er det vanskelig å få solgt brukt bunad til en ordentlig pris på feks finn.no? Har en gudbrandsdalbunad (svart). Kan jeg legge ut den til 16000,-?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Nei nei, ikke selg bunaden din, det vil du garantert angre på, kan du ikke selge noe annet du ikke bruker???
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Enig med deg, det er trist å selge bunaden. Men jeg har ikke noe spesielt forhold til den, og har knapt brukt den. Kommer sikkert til å savne den innimellom, men trenger pengene mer enn den dessverre... Har heller ingenting annet av verdi jeg kan selge Hi
MrsMilla Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Høres ut som et angreprosjekt med bunaden. Ta seg en ekstrajobb? Forbrukslån om nøden er stor til et prosjekt som må til. Og så legge en god plan for å betale dette ned fortfort.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Jobber allerede 110% og har et lite barn i tillegg. Så ekstrajobb er uaktuelt. Og forbrukslån må jeg ta uansett, tenkte bare å halvere det ved å selge bunaden Men igjen, jeg fikk bunaden av noen jeg knapt kjenner for et par år siden og har brukt den EN gang etterpå. Den er jo veldig fin og sånn, men ser ikke helt poenget i å ha en "kjole" til titusen av kroner hengende i skapet når jeg virkelig trenger pengene til noe annet Tror dere det er vanskelig å få solgt den? Og til hvilken pris? HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Tror ikke det burde være så vanskelig. Sjekk på finn.no hva andre tar betalt for sin bunad:). Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå