Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hva har dere tenkt å gjøre når barna blir store og flytter hjemmefra?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Da kan jeg begynne å prioritere meg selv igjen. Sånn som det skal være.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 kan da være hele livet uansett. når jeg sier h*n er livet mitt, så tenker jeg på at han betyr alt for meg. om han bor hjemme, med kjæresten, med en kamerat, går på skole et sted, får barn.. så betyr h*n likevel alt.
Jordbærpiken Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Når jeg sier at min er hele livet mitt, så betyr det at jeg vil gjøre alt som står i min makt for at han skal ha det bra, jeg vil gjøre alt jeg kan for å hjelpe han når som helst i livet, uansett hva det skulle være, helt til den dagen jeg dør. Jeg vil heller dø fremfor barnet mitt, jeg kan ikke se for meg mitt liv uten mitt utrolig skjønne barn, samme vil jeg føle for alle barna mine den dagen jeg skulle få fler. Jeg har fått han, og jeg vil aldri miste han.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Enig med 01.30. Og selvfølgelig satse på barnebarn
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Jeg har andre interesser i livet enn barn hvis det var det du lurte på. Men det er ingenting i mitt liv som overgår verdien av mine egne barn. Nade, zip, nothing. Skjønner du hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Når barna blir store og flytter ut vil jeg fortsatt være her for dem. Jeg vil hjelpe og støtte dem når de trenger det så lenge jeg lever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå