LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 jeg var på besøk hos min far i dag, og skulle rygge ned en bakke. skrudde nøkkelen rundt, radien kom på og jeg tok av håndbrekken så slapp jeg bremsen og trillet greit bakover. skulle snu på rattet og fikk det så vidt til, og bremsen var knallhard og funket bare ikke jeg fikk skikkelig panikk, men bilen stanset da jeg klarte å snu den opp en bakke på siden. da kom jeg på ; jeg hadde ikke startet bilen enda HEHEHEHE!!!! skrudde tenningen SKIKKELIG denne gangen, og da løsnet både rattet og bremsen hihi følte meg ganske dum da ja hehehe... huffameg
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 haha genialt! Håper du har kommet ut av tåka nå da:P
Sesilia Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Hahaha! Fantastisk!!! Får håpe det var et engangstilfelle...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2010 hehe jada det har ikke skjedd før, og kommer garantert ikke til å skje igjen hehehehe.... men jeg ler bare jeg tenker på hvor redd jeg var for at jeg hadde ødelagt bilen hehe...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå