Mammaaaaaa Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hmm rart spørsmål kanskje... Men når han hikker har eg kjent hikkinga heilt nederst i magen, har kjent det på samme plass i fleire måneder nå. og idag kjenner eg det heilt øverst på magen. Har han snudd seg da plutselig?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg kjenner hikkinga der hvor hodet er iallefall. Og han vender seg alle veier enda..
Gjest Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Hikkingen forplanter seg i hele kroppen på babyen, så han kan like gjerne ligge med hodet ned for det:)
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Jeg kjenner hikkingen der hodet er ja. Min lille kar bestemte seg plutselig for å legge seg i tverrleie etter å ha ligget med hode ned i 6 uker:( Jeg er i dag 34 +5 og dette var 2 dager siden.. Nå kjenner jeg at han fortsatt ligger på tvers men at hodet er lenger nede enn i går! Da lurte jeg på om han nesten satt. (Vær så snill å snu deg helt tilbake!! )
mamman til to gutter Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Jeg syns jeg kjenner hikkingen i hele magen og egentlig minst nederst der hodet er.
Fifrildi Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Ikke nødvendigvis. Jeg kjenner hikkingen nederst i magen og har bekreftet seteleie nå i uke 37+5 - og har mest sannsynlig hatt det leiet i uker på uker og alltid hikking nederst til venstre. Jeg ble faktisk veldig overrasket da det viste seg at ungen lå i seteleie fordi jeg var overbevist om at hikkingen betydde at hun lå med hodet ned...
Irmalill Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Ja, samme her Fifrildi. Jeg ble også overrasket da jordmoren sa at snuppa lå i seteleie, på grunn av at hikkingen kjenntes nederst til venstre i magen. Akkurat der jeg kjente det i forrige svagerskap, og da var det hodeleie. Men nå kjenner jeg det hele venstre side når jeg legger hånden på magen, men ikke der hodet er. Er i uke 39 nå da.
Gjest Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 er snart i uke 36.. -og her er det også sete. -hikkinga kjennes nesten helt nederst i det vaginale og gjerne på urinblæra. -forklaringa jeg fikk var at han sparker ifra seg når han "skvetter" fra hikkinga.-og dermed bruker han bena. -irriterende, kan være ubehagelig men det er visst en bra ting iallefall...og hikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå