Gå til innhold

Er hodet der eg kjenner at det hikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm rart spørsmål kanskje... Men når han hikker har eg kjent hikkinga heilt nederst i magen, har kjent det på samme plass i fleire måneder nå. og idag kjenner eg det heilt øverst på magen. Har han snudd seg da plutselig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner hikkinga der hvor hodet er iallefall. Og han vender seg alle veier enda..

Skrevet

jeg også kjenner hikkingen der hodet er... :)

Skrevet

Hikkingen forplanter seg i hele kroppen på babyen, så han kan like gjerne ligge med hodet ned for det:)

Skrevet

Jeg kjenner hikkingen der hodet er ja. Min lille kar bestemte seg plutselig for å legge seg i tverrleie etter å ha ligget med hode ned i 6 uker:( Jeg er i dag 34 +5 og dette var 2 dager siden.. Nå kjenner jeg at han fortsatt ligger på tvers men at hodet er lenger nede enn i går! Da lurte jeg på om han nesten satt.

(Vær så snill å snu deg helt tilbake!! )

Skrevet

Jeg syns jeg kjenner hikkingen i hele magen og egentlig minst nederst der hodet er.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg kjenner hikkingen nederst i magen og har bekreftet seteleie nå i uke 37+5 - og har mest sannsynlig hatt det leiet i uker på uker og alltid hikking nederst til venstre.

Jeg ble faktisk veldig overrasket da det viste seg at ungen lå i seteleie fordi jeg var overbevist om at hikkingen betydde at hun lå med hodet ned...

Skrevet

Ja, samme her Fifrildi. Jeg ble også overrasket da jordmoren sa at snuppa lå i seteleie, på grunn av at hikkingen kjenntes nederst til venstre i magen. Akkurat der jeg kjente det i forrige svagerskap, og da var det hodeleie. Men nå kjenner jeg det hele venstre side når jeg legger hånden på magen, men ikke der hodet er. Er i uke 39 nå da.

Skrevet

er snart i uke 36.. -og her er det også sete. -hikkinga kjennes nesten helt nederst i det vaginale og gjerne på urinblæra.

-forklaringa jeg fikk var at han sparker ifra seg når han "skvetter" fra hikkinga.-og dermed bruker han bena. -irriterende, kan være ubehagelig men det er visst en bra ting iallefall...og hikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...