Lbaby Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Var på sjukehuset idag. hadde rier med 10 min mellomrom, og 2 cm åpning. Dette var ca 15.30. Riene har blitt sterkere, men likevel ca 10 cm mellom. Er det i gang eller kan dette stoppe opp?
Lbaby Skrevet 3. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2010 Er hjemme, riene stoppa opp i natt, men har begynt igjen. Har blodblandet slim og rier. Håper ikkje det er lenge igjen no
Lbaby Skrevet 5. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2010 Hei! Gikk med rier hele helgen, ble kraftigere natt til søndag etter at eg hadde fått akupuntur lørsdagkveld. Så begynner detaljene Søndag gikk definitivt slimproppen.. Det var blod i det. Var på kontroll på sjukehuset. Har 3 cm åpning, men 1 cm igjen av livmorhalsen/tappen. Idag kom enda en ladning slimpropp, litt blodstriper i. Noen som har erfaring med om sex hjelper i denne situasjonen. Er i modningsfasen, men vil så gjerne vær i "mamma til liten baby igjen" fasen På forhånd takk
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde definitivt prøvd sex hvis jeg var deg Det førte i hvertfall til litt rier hos meg forrige gang.
Lbaby Skrevet 5. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2010 Då skal eg teste ut det Men har fått beskjed av typen at eg må vente til etter fotballkampen ikveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå