Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg har fått helt dilla på Biffy Clyro med "Many of horror" eller hva den heter. Hver gang den kommer å radioen når jeg er ute å kjører må jeg ta en ekstra runde....
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Susanne Sundfør - The Brothel
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Gud hjelp meg, men ermm Super Girl av Hannah Montana. Min datters sin skyld. Sitter helt bomfast opp i hodet mitt!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Ingen KimS ingen Kos. Skyter meg selv snart. c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Jeg har desverre får Timmi sangen på hjernen:-( Timmi hei timmi,ett lite lam med ett tv program What to do:-O
Mimmi<3 Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Jeg er fullstendig hektet på Chester See for tiden,han har en fantastisk stemme og nydelige sanger God damn youre beautiful: Tonight i know: Falling for you: Mine 3 favoritter,men han har mange flere fine også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå