Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk servert ekorn engang da jeg bodde i utlandet. Visste ikke hva det var før etter jeg hadde spist opp. Motbydelig. Tenker på det hver gabg jeg ser et ekorn...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Nam. Hvitvinsdampede blåskjell m hvitløk og allioli:). Noe av det beste jeg vet!
bitthen Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Hmm... Må være sniler for min del.. Hvitløksdampede. Ikke noe særlig godt syntes jeg.. Men jeg bruker servere noe mannen min synes er ekkelt, nemlig lettsaltede speler med poteter og kålrabistappe.. Speler er sauehaler, eller sauerompe som vi kaller det. Han sier han ikke vil ete saueanus, og jeg prøver forklare han at det er saueHALER, ikke rævhølet til sauen... Smaker kjempesaftig og godt, burde vært en delikatesse, hehe..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Lurer på hvor lang tid det tar før noen kommer med sodd...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Stekt elgkuk, visste ikke at det var det før jeg hadde spist opp!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Hehe... Hvorfor sodd?? Alle liker vel sodd?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Jeg liker sodd, men syns til stadighet jeg ser klaging her inne øver den sodden. hehe
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 suppe laget på mage-sekken til et ukjent dyr... NOT NICE!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 jeg fikk servert løksuppe en gang mens jeg var gravid. og det var helt forferdelig. jeg er sånn som spiser alt og liker omtrent alt av mat. men løk er jeg ikke voldsomt glad i, og når jeg var gravid reagerte jeg ordentlig på det. tror ikke jeg klarte å late som om det smakte ok en gang. holdt på å dø
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Reker :-s for å si det sånn jeg liker ikke sjømat bortsett fra fisk. Jeg kjenner det vrenger seg i magen den dag idag når jeg tenker på det, og det er 14 år siden! Jeg var på besøk hos min fars fetter i Ohio, USA og han mente at rekene der smakte så mye bedre enn de i Norge så jeg måtte væresgod å smake selv om jeg ikke likte sjømat. Prøv å tvinge i deg mat du vet du ikke liker :-s Å fy faen....
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Min mormor serverte ofte lungemos. Fyttirakkern, den smaken og konsistensen kommer jeg aldri til å glemme!
Tokatter_USA Skrevet 3. april 2010 #13 Skrevet 3. april 2010 Jeg kan ikke huske å ha blitt servert noe ekkelt noen gang. Men jeg hadde en minneverdig episode hos en familie, hvor verten satt ved middagsbordet og fortalte om en gang han uheldigvis hadde skutt seg i knokene på sin egen hånd. Jeg får problemer når jeg hører historier om brukne ben, og det er helt håpløst hvis jeg prøver å spise samtidig. Jeg kjente ikke denne familien så godt, så jeg måtte bli sittende, men det holdt hardt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå