Gå til innhold

Hvilken sang er dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det datteren din? Hun var veeldig søt :)

Men jeg vet desverre ikke hvilken sang det er :(

Skrevet

jeg vet ikke hvilken sang det er jeg..,men melodien hortes litt ut som en som mine synger i barnehagen,men jeg kan ikke den heller,

men er noe slik, hakk-hakketi-hakk-egget det sprak...

Det var alt jeg kunne..hehe

Skrevet

Jeg fikk en kommentar med hele sangteksten nå (og det var noe hakketi ja:) ) Men jeg har seriøst aldri hørt den før.

 

hi

Skrevet

tror jeg har teksten her,skal faktisk gå å se etter den jeg nå jeg.

Kommer straks tilbake.

Skrevet

En liten kylling i egget lå

Den banket og banket og banket så

Her er så trangt, jeg vil ut og gå

Skrek den og ynket seg der den lå

 

Kakkakkkakka, egget det skvatt

og et lite hodet ut av det stakk

 

Eller noe i den dur=P

Skrevet

En liten kylling i egget lå!

 

En liten kylling i egget lå,den banket,banket og banket på.

Her er så trangt,jeg vil ut å gå,pep den,og ynket seg der den lå.

Hakk-hakke-hakk,egget det sprakk,og ett lite hode ut av det stakk.

 

Undrende sto den og gløttet på alt det den ute i verden så.

Solen den varmet og skinte på marken og fugler og blomster små.

Pip-pip,den sa,jeg er så glad,trangt det var i egget,men her er det bra.

 

Men melodien kan jeg ikke,for har bare hørt unga synge den,og den kjenner jeg ikke til..

Skrevet

Tusen takk begge to:)

Skrevet

Melodien er den samme som "tre søte småbarn", om du kan den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...