Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 http://homlepongane.blogspot.com/2010/04/hvilken-sang-er-dette-da.html (den hun synger på helt i begynnelsen)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Er det datteren din? Hun var veeldig søt Men jeg vet desverre ikke hvilken sang det er
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 jeg vet ikke hvilken sang det er jeg..,men melodien hortes litt ut som en som mine synger i barnehagen,men jeg kan ikke den heller, men er noe slik, hakk-hakketi-hakk-egget det sprak... Det var alt jeg kunne..hehe
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk en kommentar med hele sangteksten nå (og det var noe hakketi ja:) ) Men jeg har seriøst aldri hørt den før. hi
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 tror jeg har teksten her,skal faktisk gå å se etter den jeg nå jeg. Kommer straks tilbake.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 En liten kylling i egget lå Den banket og banket og banket så Her er så trangt, jeg vil ut og gå Skrek den og ynket seg der den lå Kakkakkkakka, egget det skvatt og et lite hodet ut av det stakk Eller noe i den dur=P
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 En liten kylling i egget lå! En liten kylling i egget lå,den banket,banket og banket på. Her er så trangt,jeg vil ut å gå,pep den,og ynket seg der den lå. Hakk-hakke-hakk,egget det sprakk,og ett lite hode ut av det stakk. Undrende sto den og gløttet på alt det den ute i verden så. Solen den varmet og skinte på marken og fugler og blomster små. Pip-pip,den sa,jeg er så glad,trangt det var i egget,men her er det bra. Men melodien kan jeg ikke,for har bare hørt unga synge den,og den kjenner jeg ikke til..
Himmel og hav Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Melodien er den samme som "tre søte småbarn", om du kan den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå