Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ca 3 timer siden vaskemaskinen var ferdig.. Mååå jeg henge opp klærne i kveld, eller kan det vente til i morgen? Tenker bl.a på lukt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det må du, som den flinke lydige husmoren du er så må du det ;)

Skrevet

eg har klesvask som ligger i maskinen også, og jeg gidder IKKE å henge det opp før jeg legger meg... Har aldri opplevd lukt av den grunn.

Skrevet

Nei, det må du ikke. Ihvertfall ikke om vaskemaskinen er helt ren og fin (har det satt seg lukt i den fra før av burde du derimot... tja... fikse den? Hehe).

Skrevet

de blir jo småkrøllete da..

Har hendt jeg har glemt å hengt opp maskin med hånklær,og det har ikke luktet,og om det blir krøllete bryr jeg meg fint lite om,men hverdagsklær er egenlig greit å henge opp når maskinen er ferdig..

Skrevet

Her var det blanda svar gitt;) *Tenke, tenke.. Sukk...Stønn...*

Skrevet

har du ikke hørt om en kvinnes plikt i huset ? :P

hehe neida tuller bare med deg, går jo selvfølgelig fint og vente til i morgen :D

Skrevet

Om jeg ikke har hørt om en kvinnes plikt i huset? Mener å huske en kvinne ved navn Anna Anka i den sammenhengen..;)

Skrevet

ja la oss alle leve etter den regelen :P

godt man ikke har mannfolk:p

Skrevet

Haha, venter stadig vekk til dagen etter. Går så fint atte. I verste fall kan jeg være lat nok til å kjøre maskinen en gang til også... *shame on me I know*

Skrevet

Haha.. Tenkte tanken;) men så kom akkurat mannen inn dørene, og han står for øyeblikket og henger opp en stor haug med klær;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...