havrebodl Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Det er ca 3 timer siden vaskemaskinen var ferdig.. Mååå jeg henge opp klærne i kveld, eller kan det vente til i morgen? Tenker bl.a på lukt..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 ja det må du, som den flinke lydige husmoren du er så må du det
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 eg har klesvask som ligger i maskinen også, og jeg gidder IKKE å henge det opp før jeg legger meg... Har aldri opplevd lukt av den grunn.
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Nei, det må du ikke. Ihvertfall ikke om vaskemaskinen er helt ren og fin (har det satt seg lukt i den fra før av burde du derimot... tja... fikse den? Hehe).
Gothminister Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 de blir jo småkrøllete da.. Har hendt jeg har glemt å hengt opp maskin med hånklær,og det har ikke luktet,og om det blir krøllete bryr jeg meg fint lite om,men hverdagsklær er egenlig greit å henge opp når maskinen er ferdig..
havrebodl Skrevet 2. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2010 Her var det blanda svar gitt;) *Tenke, tenke.. Sukk...Stønn...*
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 har du ikke hørt om en kvinnes plikt i huset ? hehe neida tuller bare med deg, går jo selvfølgelig fint og vente til i morgen
havrebodl Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2010 Om jeg ikke har hørt om en kvinnes plikt i huset? Mener å huske en kvinne ved navn Anna Anka i den sammenhengen..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 ja la oss alle leve etter den regelen godt man ikke har mannfolk:p
Mom2Two Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Haha, venter stadig vekk til dagen etter. Går så fint atte. I verste fall kan jeg være lat nok til å kjøre maskinen en gang til også... *shame on me I know*
havrebodl Skrevet 2. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2010 Haha.. Tenkte tanken;) men så kom akkurat mannen inn dørene, og han står for øyeblikket og henger opp en stor haug med klær;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå