Minimo <3 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Tror jeg dauer snart! har så ondt fra korsryggen og ned! det begynte først på høyre rumpemuskel og kom i en stikkende smerte nedover og rundt låret.. så gikk det over på den andre foten og rundt underliver! det er skikkelig ubehagelig, noen ganger skikkelig vondt! så har jo den dere følelsesløse delen på ryggen! den er enda mer ubehagelig no! kjennes ut som det brenner skikkelig! er nødt å ta meg en tur til legen etter påsken akkurat no klarer jeg ikke slappe av, spenner alle mskler i kroppen og klarer verken å sitte, stå eller gå! burde egentlig bare ligge.. når jeg gjorde det, så fikk jeg forferdelig hodepine! Herregud! Håper virkelig ikke det varer ut svangerskapet! Er i uke 27 i morgen! har jo fanken med vært sykemeldt siden uke 18! Blir gal snart! klarer ikke trene, men fra no av skal jeg svømme hver dag! om jeg så bare skal flyte i vannet! vet det er en uke for tidlig til å spørre men noen som har opplevd dette?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Har hatt liknende,ja.. Bare at jeg har hatt i korsryggen(vet ikke hva den følelsesløse delen av ryggen er, som du snakket om), venstre hofte, i sittebeinet/rumpemuskelen, skeivt halebein og strålinger nedover i beinet. Har hatt uendelig mye vondt, og ikke kunnet sitte/ligge/stå i det hele tatt til tider.. Nå har jeg gått til osteopat på det verste, men om jeg ikke trener nok er smertene tilbake med en eneste gang:( Har begynt å begrense seg med treningen jeg gikk på før jeg ble gravid, for jeg har blitt for stor over magen for den.. Men jeg går på vanntrening for gravide.De de tilbyr ikke det i kommunen du bor i da? Ellers tar jeg mannen og sønnen i svømmehallen 1 gang eller 2 i uken utenom, og får beveget meg i varmt vann. Det er viktig at det er varm vann, for hvis ikke stivner kroppen mer og sånn... Og ellers må jeg bare si at en gang i blandt, på det verste, så er det deilig å ta en paracet og kjenne at kroppen slapper litt mer av. Jeg har hatt så vondt at kroppen skjelver og blir helt grå på hendene osv osv.. På det tidspunktet synes jeg det er verdt å ta en paracet. Ellers håper jeg du har en god lege som kan hjelpe deg. Er ikke like heldig selv, og JM sa til meg at det kunne ta en god stund før jeg fikk fysio-timer, derfor valgte jeg å gå tilbake til osteopaten som hjalp meg etter forrige fødsel. Men der må hver enkelt bare finne ut hva som passer for den. Lykke til og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå