Gå til innhold

Den beste filmen du har sett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den utrolige reisen

Skrevet

Tror det må bli "Breaking the waves" av Lars von Trier. Fullstendig hjerteskjærende, og jeg skal aldri se den igjen, men den er fantastisk bra.

Skrevet

Jeg glemmer filmer like fort som jeg har sett de, men liker filmene om Jason Bourne godt.

 

 

Skrevet

Jeg er ikke noen filmentusiast, liker veldig lite.

Walk the line

 

Skrevet

La vita e belle (livet er herlig).

Se den uten å grine du!

Skrevet

sonora webster-stuntrytteren

Skrevet

"Breaking the waves" gjorde et utrolig sterkt inntrykk på meg også. Det er minst 10 år siden jeg så den og har vel aldri grått så mye av en film. Bestemte meg også for aldri å se den igjen...

 

HI

Skrevet

Lord of the Rings-trilogien

Titanic

Pink Panter-filmene

Twin Peaks (serie da men) & Fire, walk with me

Pulp fiction

Rosemarys Baby

Bridget Jones-filmene

Sex & the City

The Godfather

 

Og akkurat nå har jeg fryktelig lyst til å se Fjolls til Fjells!:D

 

Skrevet

"La vita bella" har jeg sett.

Den er fin:). Er vel ikke den jeg har grått mest av.

 

Jeg synes "21 grams" og "alt om min mor" er 2 av de beste filmene jeg har sett, men det er minst 10 til som jeg synes er like bra...Vanskelig å velge en.

 

HI

Skrevet

"Requiem For A Dream". Sinnsykt bra!

Ellers synes jeg at "Fabelaktige Amelie fra Montmarte", samt filmer av Stanley Cubrick og Quentin Tarrantino er bra :)

 

Filmen om ho franske spurvedama har jeg ikke sett ennå, men blir vel en kveld jeg er hjemme alene... Mannen min er allergisk mot alt som ikker er action - desverre...

 

Skrevet

"Gone with the wind." Alle bør se den minst en gang i livet, og da mener jeg ALLE! Det var favorittfilmen min da jeg var fem år og det er den enda, selv om jeg har sett den minst 20 ganger.

 

"Casablanca" er også en must-see. Du vil gråte og le og forelske deg i Humphrey Bogart igjen og igjen :)

 

Skrevet

Og nå laster jeg ned Breaking the waves etter å lest x antall anbefalinger her inne :)

Skrevet

Den grønne mil

Braking the waves har jeg ikke sett, hvis den er så forferdelig så vet jeg ikke om jeg vil se den heller..;)

 

Den filmen som har gjort sterkest innntrykk på meg er Lilja 4ever. Grusom! Kommer aldri til å se den igjen.

 

Skrevet

Enig. Tenkte jeg skulle si noe om det isted...Første gang jeg så "Lilja 4 ever var på babykino.

Sprøtt å vise en slik film på babykino.....

Jeg gikk ut av kinosalen med jenta mi på armen som et vrak....Oppløst i tårer og helt hoven i trynet. Ikke bra.

 

"breaking the waves" og "Lilja Forever" er vel 2 av filmene som har gjort sterkest inntrykk på meg.

Synes alle bør se "lilja 4 ever". Det er en film som handler om noe mange tusen jenter over hele verden opplever HVER DAG. Synes det er viktig å se raliteten i øynene uansett hvor jævlig det er.

 

HI

Skrevet

Lilja 4ever gjorde et helt uslettelig inntrykk på meg også. Det er faktisk eneste gangen jeg har opplevd at en fullsatt kinosal er bare bomstille etter at rulleteksten er ferdig og lyset påslått. Tok liksom lang tid før man klarte å åpne kjeften for å si noe.

 

Den satt langt inni ryggmargen i lange tider etterpå. Det var rett og slett fysisk vondt å se den filmen.

Skrevet

Enig i at det var totalt sprøtt å vise den på babybio!!!

Skrevet

"Det er en film som handler om noe mange tusen jenter over hele verden opplever HVER DAG. Synes det er viktig å se raliteten i øynene uansett hvor jævlig det er."

 

Og til tross for dette omfavner tydeligvis flertallet her inne porno. Ufattelig.

 

 

Skrevet

Jeg ser på breaking the waves nå, og venter fremdeles på at jeg skal få grine litt... filmen har vart i 1 t 20 min.....

Skrevet

Alle filmene (nesten) til Q. Tarantino.

Alle filmene til studio Ghibil.

Ghost in the shell.

Blood, the last vampire.

Sin City

Dawn of the dead

Pans Labyrint

 

 

Filmer jeg aldri blir å se igjen, men som jeg syns var vanvittig bra:

 

Lilja 4 ever

Grave of the fireflies

Skrevet

Adams Epler

Bad Boy Bubbi

Pulp Fiction

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...