Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Tror det må bli "Breaking the waves" av Lars von Trier. Fullstendig hjerteskjærende, og jeg skal aldri se den igjen, men den er fantastisk bra.
trompetisten Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg glemmer filmer like fort som jeg har sett de, men liker filmene om Jason Bourne godt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Jeg er ikke noen filmentusiast, liker veldig lite. Walk the line
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 La vita e belle (livet er herlig). Se den uten å grine du!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 "Breaking the waves" gjorde et utrolig sterkt inntrykk på meg også. Det er minst 10 år siden jeg så den og har vel aldri grått så mye av en film. Bestemte meg også for aldri å se den igjen... HI
Tigerpote Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Lord of the Rings-trilogien Titanic Pink Panter-filmene Twin Peaks (serie da men) & Fire, walk with me Pulp fiction Rosemarys Baby Bridget Jones-filmene Sex & the City The Godfather Og akkurat nå har jeg fryktelig lyst til å se Fjolls til Fjells!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 "La vita bella" har jeg sett. Den er fin:). Er vel ikke den jeg har grått mest av. Jeg synes "21 grams" og "alt om min mor" er 2 av de beste filmene jeg har sett, men det er minst 10 til som jeg synes er like bra...Vanskelig å velge en. HI
bitthen Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 "Requiem For A Dream". Sinnsykt bra! Ellers synes jeg at "Fabelaktige Amelie fra Montmarte", samt filmer av Stanley Cubrick og Quentin Tarrantino er bra Filmen om ho franske spurvedama har jeg ikke sett ennå, men blir vel en kveld jeg er hjemme alene... Mannen min er allergisk mot alt som ikker er action - desverre...
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 "Gone with the wind." Alle bør se den minst en gang i livet, og da mener jeg ALLE! Det var favorittfilmen min da jeg var fem år og det er den enda, selv om jeg har sett den minst 20 ganger. "Casablanca" er også en must-see. Du vil gråte og le og forelske deg i Humphrey Bogart igjen og igjen
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #16 Skrevet 2. april 2010 Og nå laster jeg ned Breaking the waves etter å lest x antall anbefalinger her inne
Pengetreet Skrevet 2. april 2010 #17 Skrevet 2. april 2010 Den grønne mil Braking the waves har jeg ikke sett, hvis den er så forferdelig så vet jeg ikke om jeg vil se den heller.. Den filmen som har gjort sterkest innntrykk på meg er Lilja 4ever. Grusom! Kommer aldri til å se den igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #18 Skrevet 2. april 2010 Enig. Tenkte jeg skulle si noe om det isted...Første gang jeg så "Lilja 4 ever var på babykino. Sprøtt å vise en slik film på babykino..... Jeg gikk ut av kinosalen med jenta mi på armen som et vrak....Oppløst i tårer og helt hoven i trynet. Ikke bra. "breaking the waves" og "Lilja Forever" er vel 2 av filmene som har gjort sterkest inntrykk på meg. Synes alle bør se "lilja 4 ever". Det er en film som handler om noe mange tusen jenter over hele verden opplever HVER DAG. Synes det er viktig å se raliteten i øynene uansett hvor jævlig det er. HI
Mom2Two Skrevet 2. april 2010 #19 Skrevet 2. april 2010 Lilja 4ever gjorde et helt uslettelig inntrykk på meg også. Det er faktisk eneste gangen jeg har opplevd at en fullsatt kinosal er bare bomstille etter at rulleteksten er ferdig og lyset påslått. Tok liksom lang tid før man klarte å åpne kjeften for å si noe. Den satt langt inni ryggmargen i lange tider etterpå. Det var rett og slett fysisk vondt å se den filmen.
Mom2Two Skrevet 2. april 2010 #20 Skrevet 2. april 2010 Enig i at det var totalt sprøtt å vise den på babybio!!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #21 Skrevet 2. april 2010 "Det er en film som handler om noe mange tusen jenter over hele verden opplever HVER DAG. Synes det er viktig å se raliteten i øynene uansett hvor jævlig det er." Og til tross for dette omfavner tydeligvis flertallet her inne porno. Ufattelig.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #22 Skrevet 3. april 2010 Jeg ser på breaking the waves nå, og venter fremdeles på at jeg skal få grine litt... filmen har vart i 1 t 20 min.....
Voyeur Skrevet 3. april 2010 #23 Skrevet 3. april 2010 Alle filmene (nesten) til Q. Tarantino. Alle filmene til studio Ghibil. Ghost in the shell. Blood, the last vampire. Sin City Dawn of the dead Pans Labyrint Filmer jeg aldri blir å se igjen, men som jeg syns var vanvittig bra: Lilja 4 ever Grave of the fireflies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå