Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Mange som bruker det? Var innom for en ukes tid siden, søkte etter wallstickers. Plutselig hadde jeg visst kjøpt noe, var ikke helt meningen, for jeg er veldig skeptisk til å handle på nett, har aldri gjort det før. Nå får jeg mail om at jeg må betale for varen, men jeg forstår ikke HVORDAN jeg skal gjøre det? Hva faen er paypal?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 Ehh... Ja. Hvorfor skulle jeg ikke være seriøs?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg trodde de fleste kunne såpass med engelsk at de klarte å finne ut av det. Beklager jeg orker ikke fortelle deg alt, håper noen andre gidder
Gjest ->>- Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Til stadighet. Paypal er en tjeneste som formidler sikker betaling med kort til privatpersoner og småbedrifter. Du regger deg der, så går resten ganske på skinnet om du velger pay på Ebay.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2010 Det er ikke der problemet ligger igrunn. Hvis jeg gidder sette meg inn i det så finner jeg sikkert ut av det. Syns bare de sidene er så fryktelig rotete og uoversiktlige. Lurer bare på hva paypal er, om man må oppgi kortnr eller hvordan man gjør med betalingen. Jeg visste jo ikke det, handler aldri hvis jeg ikke kan betale på posten når varen kommer.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Synes det er helt utrolig at du klarte å kjøpe noe uten å vite om det. Man må følge flere trinn og godkjenne budet før man kan "kjøpe" noe. De sender ikke varen om du ikke betaler, er sikkert mulig å trekke seg om du ikke vil ha det du kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå