Gå til innhold

Er jeg en dritt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte i januar, nå som jeg har tenkt meg litt om er jeg usikker på om bf ER bf : ( Hadde meg med han og en annen en på ca samme tidspunkt.. Grunnen til at jeg har tenkt på dette først nå, er at han som er oppført som bf, gir nesten f.. Han har henne to dager i uka og annahver helg, men han reiser rett til kompisa og spiller eller ser film.. men dattern min blir liggenes på gulvet aleine, eller sitte på fanget til de "ukjente" som er der... Syns jenta mi fortjener MYE mer enn det !!

Lurer på å ta en dna, for jeg "håper" på en måte at han som er oppført som far, IKKE er det.. Er jeg helt skrudd? Sittet å gråti litt, og krangla med han på tlf i nesten hele kveld.. Og nå tok jeg meg selv i å "lure" på om han virkelig er faren hennes... Noen som har noen tips til meg?Dette er virkelig ikke morro : (

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva var grunnen til at du i utgangspunktet trodde han her var faren? Bare tok du den du likte best da eller?

Jeg bare lurer, for det må jo være noe som gjorde at du trodde han her var faren.

Om du bare gjettet, så kan du jo få tatt en test. Men da må du vel kanskje informere en av dem for å få tatt en prøve.

Skrevet

Vanskelig å svare på. Litt av et valg å måtte ta. Men er han som du tror KAN være barnefar et bedre alternativ??? Som farsfigur vel og merke. Er du villig til å ta konsekvensene av å fortelle han du til nå har trodd er barnefar at det muligens er en annen inne i bildet? Mye å tenke på her. Ikke gjør noe overilt. Tenk på det noen dager. Rådfør deg med noen du vet du kan stole på.

Skrevet

Nei, ikke gjettet i den forstand, men han jeg var sammen med er oppført som faren... må jeg opplyse han som står på papiret? eller kan han andre ta en test uten at han opppførte får vite det?

hi

Skrevet

Okey.. Men du vet vel ca. om det kan stemme med eggløsning osv. sånn i forhold til når du hadde sex med disse to. Samme dagen, dagen etter, en uke etter?

Rart du ikke tenkte tanken engang når du ble gravid? Høres jo ut som du bare tok en sjans, å nå oppfører han seg ikke som den faren han burde. Å da håper du på han andre?

Skrevet

Ta en test, finn det ut. Nei, du er ikke en dritt, hvorfor tror du det? Fordi du har hatt deg med 2 på en gang? Du er ikke den første og heller ikke den siste. Noen har kanskje 10 å velge mellom hehe.

Skrevet

Men noen spiller kanskje med åpne kort fra starten av, istedenfor å prøve å finne en ny far når den første ikke svarer til forventningene..

Skrevet

Nei, aldri visst når eggløsninga kommer..Skjedde på samme uke.. Men klart jeg tenkte på det når jeg fant ut jeg var gravid !! Men veit ikke, blei bare automatisk mitt og min daværende kjærste sitt på en måte.. :(

HI

Skrevet

For barnet sin del så burde du absolutt finne ut hvem som er hennes far.

Synes det er merkelig at du ikke valgte å gjøre det med det samme, men gjort er gjort...

Skrevet

Ovelord

Greit nok det, jeg lever ikke helt opp til forventningene.. :(

hi

Skrevet

Jo, det er sant, men som 2250 sier, gjort er gjort..

Gjest Tale30
Skrevet

Det er også viktig at et så lite barn ikke behandles på den måten som du sier BF gjør. Han høres ikke så veldig ansvarlig ut, og dersom han ikke klarer å passe på barnet så bør han heller ikke få være sammen med ham/henne alene.

Skrevet

Ja jeg burde vel det.. Men ja, får ikke gjort så mye med det nå.. Nå vil jeg jo prøve å rette på det..

Men vet dere om han oppførte må vite at en annen sjekker seg?

HI

Skrevet

Jeg tror at i våre dager er det mulig å sende inn litt hår el.l. til test, og da er det jo anonymt, de krever ikke at du har informert den evnt. faren.

Ville kanskje prøvd dette først? Men hvordan tror du den andre vil reagere på at du spør om han vil teste? Virker han sympatisk, er det en du kjenner?

Skrevet

Jeg tror at i våre dager er det mulig å sende inn litt hår el.l. til test, og da er det jo anonymt, de krever ikke at du har informert den evnt. faren.

Ville kanskje prøvd dette først? Men hvordan tror du den andre vil reagere på at du spør om han vil teste? Virker han sympatisk, er det en du kjenner?

Skrevet

Sende inn hår fra barnet mener du?

Jeg kjenner han veldig godt, og vi er kjempe gode venner. Han har knyttet seg litt til henne, på en "vennskaplig" måte.. Om jeg nevner for han den natten vi hadde sex, så ser han nok tråden..

HI

Skrevet

Jeg syns du er litt dritt hvis du ikke tar den DNA-testen. Fordi jeg mener det er urettferdig mot både jenta og begge fedrene dersom feil far står oppført.

Skrevet

Deilig Er Jorunn

Du har så rett... Hvordan går jeg frem for å ta en test? NAV??

HI

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men det mest logiske er nok nav ja.

Skrevet

Kan ikke dette godt nok, men hår fra barn og den eventuelle faren. Men, om du kjenner han sååpass godt, ville jeg kanskje spurt han+ Og bare sagt du ville være helt sikker...?

Skrevet

Nav?? Jeg ville sagt legen eller sykehuset.

Skrevet

HI: google

dna test farskap

og sjekk resultatene du får. Alternativt ta en prat med helsesøster eller fastlegen din om problemstillingen din.

Skrevet

Om ikke du er en dritt, så har du ihvertfall i denne sammenheng oppført deg som en!

Blir faktisk provosert og kvalm av å lese det du skriver

Skrevet

Ja, hvorfor i helvete tror du jeg sitter her å prøver å få noen til og komme med innspill da?? Jeg er ikke kjempe-stolt av meg selv for å si det sånn!! Men jeg har gjort det, og nå vil jeg prøve å rette det!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...