Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg syns selvsikkerhet, sexy blikk, vittige kommentarer, intelligens - og et bra utseende er selvsagt heller ikke å forakte....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 humor, sjenerthet, pen munn, store hender og kløft i haka. da faller jeg pladask
Minimo <3 Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Hendene til min mann er helt fantastisk!!! ELSKER DEM! ellers er øynene, munnen, rumpen, lår og faktisk hele resten av kroppen hans helt fantastisk det var utseende godheten hans, stemmen hans, ALT med han er sexy! <3
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Humor, at de ikke tar seg selv selvhøytidelig (selvhøytidelige menn må vel være det mest ikke-tennende som finnes). Av kropslige ting vet jeg ikke helt. Teller lukt?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Menn med dyp stemme, brede skuldre, sterke armer og maskuline hender er yummi. Liker også at de er avslappede, selvsikre og intelligente. Just like my man
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 jeg MÅ ha store sterke (helst med sånne "arbeids blodårer") hender. og en bred nakke er heller ikke å forakte. store sterke lår og ben, aner ikke hvorfor, men jeg elsker sterke manneben..hihi. hår på kroppen! selvsikkerhet er et must, og han må kunne å snakke med folk. og ha egne meninger. jeg takler ikke menn som er mindre enn meg! hehe hadde sex med en kar et par ganger, en gang jeg våkna opp hos han, hadde han foten sånn utenpå dyna..seriøst jeg hylte nesten bakfull som jeg var, for foten hans var skikkelig feminin!! iiiik, sånt takler jeg ikke. en mann må være stor (ikke feit). hvis dere har sett gerard butler i 300 så skjønner dere hva jeg mener... *sikle*
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Humor og intelligens. Og lukten må stemme! Jeg har ofte falt for høye menn, og gjerne musikkinteresserte/musikere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 den følelsen når man skal gå sammen foreksempel og spise, og han tar hånden min og leier meg inn i resturangen så alle ser at det er oss to. det er en ubetalelig følelse men sånn på kroppen så syns jeg brystkassen og øynene er det viktigste. og i personlighet så må det være humor og sosialistiske verdier som tiltrekker meg mest
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #13 Skrevet 3. april 2010 elsker når sambo står naken. Skikkelig mannekropp, mandig, litt hårete bryst. Gjerne med todagers skjegg og et glimt i øyet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå