Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 ... men er det noen her som får sånne gule klumper som plutselig dukker opp i kjeften, som lukter bæsj???Ja, jeg er helt seriøs. De popper plutselig fram, og det er helt grusomt, tror de kommer fra mandlene.Livredd for at jeg konstant går rundt med dårlig ånde...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Ikke jeg heldigvis, men både moren min og onkelen min får sånne,så de må alltid passe på å fjerne dem.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Går det an å gjøre noe med dette, eller må jeg fjerne mandlene?
Tigerpote Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Det er vanlig. Ikke alle, men noen har dem, de kalles pusspropper og kommer fra mandlene. Du trenger ikke å gjøre noe med dem, annet enn kanskje å pirke dem vekk og tygge tyggis, skylle munnen etc. De vil helst ikke fjerne mandlene på voksne mennesker. Pusspropper er ikke farlig, men selvsagt ubehagelig for de som har dem.
Gothminister Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 jeg skrev ett innlegg på det andre innlegget om det,se på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå