Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Koselig navn, jeg kjenner mange søte Espener:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Fint! En deilig avveksling til Adrian, Kasper, Mathias, Jesper, Mikkel, etc.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Litt 80- 90-talls navn. Helt ok, verken mer eller mindre:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Veldig greit liksom, men på en positiv måte. Et veldig nøytralt navn, men ikke altfor kjedelig heller.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Egentlig et fint navn - men har dessverre bare idioter jeg kjenner med det navnet.
mamman t go`gutta Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Et flott navn. Skulle gjerne brukt det selv, men nær familie var tidligere ute.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 Kjenner bare stygge/ekle gutter ved navn Espen, så jeg liker det ikke. Esben er enda verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå