Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Espen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt og fint navn

Skrevet

Koselig navn, jeg kjenner mange søte Espener:)

Skrevet

en tjukk liten smørbukk;)

Skrevet

Fint!

En deilig avveksling til Adrian, Kasper, Mathias, Jesper, Mikkel, etc.

Skrevet

Litt 80- 90-talls navn. Helt ok, verken mer eller mindre:)

Skrevet

Veldig greit liksom, men på en positiv måte. Et veldig nøytralt navn, men ikke altfor kjedelig heller.

Skrevet

Egentlig et fint navn - men har dessverre bare idioter jeg kjenner med det navnet.

Skrevet

Et flott navn. Skulle gjerne brukt det selv, men nær familie var tidligere ute.

Skrevet

Kjenner bare stygge/ekle gutter ved navn Espen, så jeg liker det ikke. Esben er enda verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...