Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Absolutt ikke pinlig. Hadde jeg hatt den kløfta hadde jeg dratt den frem ved alle anledninger.
Pengetreet Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Ble flau på hennes vegne jeg.. Men hun er tøff da, det skal hun ha!
Sånn kan det gå Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Noen måtte da vise de gutta hva stripping faktisk er.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Haha, et stunt jeg kunne funnet på å gjøre selv
xxxJulianexxx Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Jeg tror jeg har skrevet det før, men jeg gjentar: Jeg hater pupper. Spesielt med digre føflekker på. Blir skikkelig pinlig berørt på hennes vegne.
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Hater du pupper? Så rart.
Gjest Tale30 Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Hun er en fantastisk dame! FOR en utstråling Jeg syns hun var helt rå.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Synes ho var tøff jeg Var de gutta som dreit seg ut ass, hjelpes
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Det er egentlig litt rart at folk reagerer mer på Mia enn de flaue guttene.
RødRev Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Virket ikke det litt planlagt, siden hun hadde en annen topp på seg ifht tidligere i programmet? En litt mer praktisk en med glidelås.. Men uansett; litt creepy på et familieprogram..?
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 Igjen; hvorfor er det mer creepy at Mia viser BHen enn tre voksne gutter i tanga? Bare lurer. FYI: de spiller inn programmet over to dager.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #17 Skrevet 2. april 2010 Mias puppestunt på TV2s "Norske talenter". Til diskusjonen: Jeg synes ikke det gjorde noe, i en sexfiksert verden vi uansett lever i, tror jeg de fleste barn har sett om ikke fullstendig, iallfall delvis nakenhet, tidligere...
RødRev Skrevet 2. april 2010 #18 Skrevet 2. april 2010 Det er vel fordi Mia er mer creepy i hele sin persona.. det plaget ikke meg altså, men ville jo ikke gjort det selv, uansett hvor fantastiske puppene mine hadde vært.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2010 #20 Skrevet 2. april 2010 Sånn om man ser bortifra at hun gjorde det for å drite ut guttene, så var det kult Dessuten har hu jo de flotte puppa, så why not?? Hun hadde den gule toppen, og den lilla, fordi det er spilt inn over 2 dager og de har klipt det til et program. Ikke tenk, bare vær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå