Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #26 Skrevet 3. april 2010 kjære deg contura, elf`s mineralsminke inneholder IKKE bismuth, det KAN inneholde det. derimot i ID sitt mineralpudder ER det bismuth OG jern oksider! jeg sjekka nettopp ingredienslisten på begge merkene. har dem begge selv. så nå går id i bøtta til fordel for elf sin for å si det sånn.
Contura Skrevet 3. april 2010 #27 Skrevet 3. april 2010 Så lenge de opplyser at det kan inneholde det, så holder jeg meg unna. Av den grunn bruker jeg ikke I.D heller - verre kløe og irritasjon skal man lete lenge etter. Personlig reagerer jeg lett på bismuth, og dette kom etter en tids bruk av produkter som inneholdt det - brukt mot bedre viten. Jeg har gått over til Everyday Minerals, og er veldig fornøyd med det
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. april 2010 Forfatter #28 Skrevet 4. april 2010 Hei igjen. Nå har ikke jeg reagert på id heller jeg da, til tross for noe atopisk hud i ansiktet. Men noe "galt" finnes det vel i alle hudprodukter tror jeg, så det beste er vel å holde seg unna... Hvor får man everyday minerals fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå