Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Mannen min har hatt en lite affære og jeg kjenner at jeg har kjempe lyst til å hevne dette, bare for at han skal få kjenne litt på følelsen som dette har gitt meg. Vet det høres utrolig barnslig ut, men skal på en reise med noen leverandører neste uke, og jeg vet at en av dem har et veldig godt øye til meg. Kjenner jeg har skikkelig lyst til å kline litt med han og fortelle det etterpå. Huff jeg høres sikkert skikkelig teit og jeg vet at det ikke løser noe som helst, men klarer ikke helt å slippe tanken...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Du vil altså utnytte et annet menneske for å hevne deg på mannen din? Fysj! Så stygg du er!!
blond Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Det blir bare ord, hvorfor ikke la han ta deg på fersken i stedet?!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Så stygg jeg er? Tja han er vel neppe madly badly in love med meg men hadde sikkert ikke hatt noe i mot en liten klinings. Og syns vel heller det er mannen min som er stygg. mot meg...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Å hevne utroskap med utroskap blir veldig feil for meg. Men jeg skjønner deg faktisk. Du er sikkert veldig såret og lei deg. MEn du kan jo feks si til manne din; "Jeg skal på kurs, og siden du var utro så regner jeg med at også jeg har lov til og være det". Du er ikke utro mot manne din, men la ham tro at du vil/skal være uto mot ham..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 God ide, 21:34 Nei jeg vil helst ikke synke på det nivået men kjenner at jeg har lyst til å såre han... og ord kan kanskje gjøre samme nytten.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Det hadde jeg gjort glatt!! ingenting som svir så mye som det. Men enig at det ikke løser noen problemer....:-/
Monajenten Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Jeg skjønner at du er såret, og jeg vet ikke om jeg hadde klart å fortsette forholdet etter noe sånt. Men hvis du velger å være utro selv, så vil jeg tro at du spolerer sjansene helt for at det kan ordne seg mellom dere.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Ikke så lett å bryte ut.. 3 kids... :-( Ellers hadde jeg nok kastet han ut. Men får prøve å finne noen konstruktive løsninger... HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Følelsen er normal og forståelig, MEN i og med at du ikke tenker å bryte ut og har tre barn, så er dette en av de gangene man burde stikke hodet under kaldt vann og telle til 100... Ikke gjør noe overilt, det kan bli umulig å redde ekteskapet. Men å gjøre ham usiker ved å si det en annen her foreslår...mulig jeg hadde gjort det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå