ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hvilken foundation er bra, men billig? Har i.d, men så sjelden som jeg bruker noe sånt nå, så er jeg redd det er gått ut på dato... Finner ingen merking, men tror iallefall det er 4 år gammelt...Kanskje eldre også... Både foundation og øyenskyggen.... Og det er vel ikke så bra å bruke SÅ gammel sminke... Hvilken sminke er bra for sart (atopisk) hud, men samtidig ikke så altfor dyr til å byttes ut når man bør? Og hvor ofte bør øyenskygge og foundation byttes ut? Begynner på jobb over påske, og bør vel shine meg opp litt mer da enn når jeg går hjemme
Ma69 Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hei, vil anbefale deg å prøve Tikei sin mineralsminke. Jeg er kjempefornøyd med den Du får kjøp den på Tikei.se. Jeg synes ikke den er så dyr og det beste er at du får kjøpt små prøver til 10 kr stk. Da er det mulig å teste om du tåler den og farge før du kjøper større bokser. Når det gjelder holdbarhet så bør det meste kastes etter ett år pga bakterier. Maskara bør byttes hver tredje måned. Lykke til i ny jobb!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2010 Takk for tips, men jeg bestilte mineralsminke fra elf her en kveld Blir spennende å se hvordan den er også. Da bør jeg nok bytte maskaraen også, hehe Begynner ikke i ny jobb, men skal tilbake til jobben jeg har hatt 1 års perm fra, ellers takk, blir spennende å komme igang igjen.
LadyLuck & Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 bruker M.K sin mineral foundation.. veldig fornøyd, selv for min sesitive hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå