Gå til innhold

Hvor mye sparer dere av baby/barneklærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sparer ikke så mye, vil jeg angre tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spare til neste mann, eller spare pga nostalgi?

jeg har spart det første plagget jeg kjøpte til sara,, som var den første bodyen vi tok på henne på sykehuset, pga nostalgi. ellers har vi spart det fineste av babytøyet til nestemann, men jeg tviler sterkt på at det blir en nestemann, så tipper at det blir gitt bort til en vennine eller søster snart!

Skrevet

Jeg sparer ikke på noe.

Skrevet

Sparte alt fra eldste til minsten (som ikke var ødelagt selvsagt)

Ga masse etter minsten til vår nevø, og resten til Fretex ;)

Har tatt var på noen plagg pga affeksjonsverdi, men ikke mye.

Skrevet

Jeg tar vare på alt som er helt, siden dette er førstemann og vi har planer om en til. Vet jo ikke om neste blir gutt eller jente, så sparer alt.

Men skulle neste bli jente, så tar jeg nok vekk det som er typisk gutt og gir bort eller noe.

Skrevet

Jeg sparer alt. Jeg ser affeksjonsverdi i det meste, og har store problemer med å kvitte meg med noe. Men så har jeg ikke fått alle barna jeg skal ha, og vil gjerne bruke det til kommende barn også.

Har imidlertid arvet litt klær av andre og disse er jeg ikke så "knyttet" til som de jeg har valgt ut og kjøpt selv. Og de kommer jeg nok til å gi videre.

Skrevet

Alt etter nr 1 er spart, og nå når nr 2 kommer vil vi kvitte oss med det meste etterhvert som hun vokser.

Sparer noen plagg, men ikke så mange vil jeg tro =)

Skrevet

Hihi. jeg ser affeksjonsverdi i det meste!! Og har ikke gitt vekk noe, selv om poden nå er snart 5 år... Men det står i kasser og er klart for nytt hjem... Må si at vi en stund har håpr på fler da..Men for to år siden kunne det kanskje vært gitt vekk/solgt/eller noe...

Har vel en 3o liters kasse med tøy jeg vil ta vare på..og der er det bla. plagg som er strikket...

Skrevet

Sparte/sparer alt etter førstemann som andremann nå bruker (begge er gutter). men nå tror jeg er ferdig gitt, så da gir jeg det bort etterhvert..(eller...har ikke begynt med det enda da, klarer liksom ikke helt gi slipp på det heller. tanken på å ikke ha en til baby i hus..hmm, klarer ikke helt slå meg til ro at dette var sistemann..men,men, en gang må det jo bli en siste..hehe..)

Skrevet

har tatt vare på alt som ikke var utslitt eller ødelagt, fordi jeg har planer om iallfall ett barn til :)

Skrevet

vi har tatt vare på alt.. sortete ut det som var slitt,eller blitt misfarget.. :)

Skrevet

Har tatt vare på alt siden vi skal ha flere barn. Når vi er ferdige med barn tar vi neppe vare på annet enn et og annet spesielt plagg. Resten blir gitt bort eller kastet om det ikke er brukbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...