Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hvor mange barn er mange barn? Og hvor mange barn er for mange? Hvor mange søsken har du?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Flere enn to er mange, og for mange etter mitt skjønn (jeg ønsker meg to).Er selv enebarn.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 4 barn er mange. 5 er for mange. Vi er 3, akkurat passe:)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Flere enn tre er mange, men ikke for mange. Det kommer an på en hel del ting, så umulig å svare på hvor mange som er for mange. For egen del venter vi nr. en, og vi tar en om gangen. Men jeg håper vi får hvertfall to eller tre barn. Jeg har en søster. Skulle ønske vi var flere, derfor et lite ønske om flere barn selv. Men det er jo mye jobb også, så vi får ta det på sikt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Vil si at 2 er helt perfekt. Da har man ett barn til hver foreldre og alltid tid til å ta vare på dem og følge opp aktiviteter, behov, skole etc. Har selv tre og har til tider litt problemer med å følge opp de individuelle behovene og hadde nok stoppet ved 2 hadde jeg gjort ting om igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 For noen er 1 for mange, for andre er 10 akkurat passe.
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 heeeeeeeeeeeelt enig, blond! Gullkorn, det der!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 sju åtte er vel i overkant? Har to halvsøstre. Tenker å ha minst tre selv. har pr i dag to.
*dobbeltopp* Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 5 eller flere er mange barn. For mange barn er flere enn du har økonomi til eller kan gi oppmerksomhet til. Jeg har to søsken.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 7-8 kan være i overkant for deg kanskje, men sikkert ikke for enkelte andre.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #14 Skrevet 3. april 2010 5 er mangen, 10 er for mangen. Har selv en søster (som jeg kommer til å miste p.g.a. sykdom) Skulle ønske jeg hadde flere søsken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå