Gå til innhold

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn er mange barn?

Og hvor mange barn er for mange?

Hvor mange søsken har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere enn to er mange, og for mange etter mitt skjønn (jeg ønsker meg to).Er selv enebarn.

Skrevet

4 barn er mange. 5 er for mange. Vi er 3, akkurat passe:)

Skrevet

Flere enn tre er mange, men ikke for mange. Det kommer an på en hel del ting, så umulig å svare på hvor mange som er for mange. For egen del venter vi nr. en, og vi tar en om gangen. Men jeg håper vi får hvertfall to eller tre barn.

Jeg har en søster. Skulle ønske vi var flere, derfor et lite ønske om flere barn selv. Men det er jo mye jobb også, så vi får ta det på sikt.

Skrevet

8 er i hvert fall akkurat passe.

Skrevet

Vil si at 2 er helt perfekt. Da har man ett barn til hver foreldre og alltid tid til å ta vare på dem og følge opp aktiviteter, behov, skole etc. Har selv tre og har til tider litt problemer med å følge opp de individuelle behovene og hadde nok stoppet ved 2 hadde jeg gjort ting om igjen.

Skrevet

En mer enn du har ressurser til er en for mye.

Skrevet

For noen er 1 for mange, for andre er 10 akkurat passe.

Skrevet

Godt sagt Blond ;-)

Skrevet

heeeeeeeeeeeelt enig, blond! Gullkorn, det der!

Skrevet

sju åtte er vel i overkant?

 

Har to halvsøstre.

 

Tenker å ha minst tre selv. har pr i dag to.

Skrevet

5 eller flere er mange barn.

For mange barn er flere enn du har økonomi til eller kan gi oppmerksomhet til.

Jeg har to søsken.

Skrevet

7-8 kan være i overkant for deg kanskje, men sikkert ikke for enkelte andre.

Skrevet

5 er mangen, 10 er for mangen. Har selv en søster (som jeg kommer til å miste p.g.a. sykdom) Skulle ønske jeg hadde flere søsken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...