Gå til innhold

Normalt at en 2åring graver seg i tissen ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

og drar opp og ned bleia så den legger seg inntil...... trodde først at ho hadde soppinfeksjon men så fant jeg ut at det måtte være noe annet. Fikk et råd av noen her inne og kjøpe Daktakort - sendte mannen min på apoteket og da han kom hjem sto det "mot fotsopp" hehehehe.....

Så stakkars den ungen som fikk det på tissen sin.......

Bruker libero bleier mulig det kan være dem som er ugreie....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp er sopp, så det kan godt tenkes den daktacorten kan benyttes (da må du selvsagt ringe apoteket og høre om doseringen er mye annerledes for bruk i bleieområdet).

Ser du noen åpenbar hudirritasjon, eller er det bare barnets oppførsel du reagerer på?

Gjest yrild
Skrevet

Du kan jo prøve andre bleier... kan være at bleiene klør, men... det kan også være at det kjennes deilig :-)

Sexualiteten er (helt uskyldig) til stede i veldig ung alder og det er vel egentlig bra :-)

Skrevet

Man kan bruke Daktacort mot sopp i underlivet også.. det er en salve mot

inflammatoriske og kløende hudinfeksjoner forårsaket av dermatofytter og gjærsopp.

Skrevet

2 åringen min er veldig opptatt av tissen sin. Hun kan si hun koser med den, og da har hun hendene nede i trusa, mens hun tar på tissen.

Vet om 2 åringer som gnikker seg inntil ting, f.eks på gyngehest/pute etc, blir helt røde i ansiktet og man ser tydelig hva de holder på med.

Men graver hun fordi det klør kan det jo godt hende det er sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...