Gå til innhold

Er jeg kravstor megge eller?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var invitert på middag i dag å gledet til det!" Hos svigers! Vi spiser middag hos hverandre ofte, noe vi synes er veldig koselig. Og i hvertfall i jule og påsketider.

I dag ble jeg litt skuffet da.. Uff, litt bismak å skrive dette innlegget men må lufte det litt. Vi kom opp rundt 4 å gledet oss til "farmors" middag.. Hva fikk vi? Jo.. Pølse i stappe... Det stod mellom det eller Big One.. Oi.. ALLTID, og merk Alltid nåd vi har middag hos hverandre er det god middag som alle liker godt. I høytider lager vi alltid litt ekstra kos. Men pølse i stappe på langfredag? Ifjor lagde jeg lammestek etc..

Spiste å var høflig både jeg og ungene.. Meninger noen? Føler meg kravstor og er veldig takknemlig for at vi får komme på middag, men var litt stusselig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det godt, ble du mett og var selskapet trivelig?

Skrevet

Hva lager hun ellers da? Når dere er invitert?

Kan vel hende noe gikk galt eller at farmor rett og slett ikke var i form til å lage noe gedigen middag, men likevel ville servere dere NOE?

Skrevet

Kan det tenkes at;

Farmor var ikke i form og orket ikke lage så voldsom middag?

Hun hadde glemt å handle?

De har dårlig råd?

Om ikke det var noen "gyldige" grunner syns jeg det var rart ja.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på pølse m mos. Er ikke avhengig av "fine" middager.

Skrevet

Ikke jeg heller. Ungene elsker pølser m/mos og så lenge man er i godt lag så er det nesten det samme hva man spiser:-D

Skrevet

Joda var trivelig;) Ellers går det i hjemmelagde kjøttkaker, fisk, lappskaus, koteletter m grønnsaker etc, biffsnadder, pizza, scampi med div, svinestek, biff, masse forskjellig. Er nettopp litt derfor.. Kanskje jeg bare hadde store forventninger?

Hun var på superlag! Alltid det, for hun er verdens mest sosiale vesen å elsker besøk og stelle å dille.. Men sikkert bare meg som forventer litt bedre middag i påsken.. Kanskje fordi jeg hadde servert noe litt finere selv hadde jeg invitert til selskap..

Skrevet

Ungene var i 7 himmel. Det var jo beste middagen ever!

Tror jeg kanskje heller skal skru ned forventningene mine litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...