Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 nix.. men han vet om dem da.. sikkert fra bhg å jenten der :-)
Mortilbarn Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Heh, kommer jeg ikke til å gjøre, nei. Da finner jeg heller på et eventyr om en brannmann o.l
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Hvorfor gjør dere ikke det? Jenta mi på 3 digger både Kaptein Sabeltann og Spiderman..
Gjest ->>- Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Selvsagt, hadde jeg nær sagt. Det er da veldig greit å beherske utbredte litterære referanser, enten man er han eller hun.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Selvfølgelig. Hvorfor skulle man ikke det?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Selvfølgelig kommer jeg til å gjøre det når han blir så stor at han kan sitte å høre på noe annet enn Tassen! Hvorfor er det sånn at jenter kan høre, gjøre og leke med "typiske gutteleker/ting", men gutter ikke kan det samme med "jenteting"??? Jeg mener at Snøhvit, Askepott og de kjente prinsesse-eventyrene er like viktige for gutter å kjenne til som jenter...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Jeg vet ikke hvorfor, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe ei prinsessebok til sønnen min. Kanskje hvis det er en samlig av eventyr at jeg leser, men jeg kommer ikke til å dra fram en rosa prinsessebok, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Ja. Her leses igrunn akkura det ungene vil høre, og det er alt fra kaptein sabeltann til askepott. Jeg har fire gutter, og mener da bestemt at jeg frarøver dem noe ved å ikke introdusere dem for klassiske eventyr om både prinser og prinsesser!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 Nei, det gidder han ikke å høre på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå