megmegmeg Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 hva skjer egentlig på kontroll rundt uke 37?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Ikke noe mer enn ved vanlig kontroll, blodtrykk, urinprøve, vekt, doppler. Sjekker vel leiet til babyen litt ekstra nøye kanskje? Det er evt uke 37 hvor de kan forsøke å snu setebabyer.
megmegmeg Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2010 okey:) så det er ikke noe gyn. greier på den kontrollen tror du? er ikke så glad i gyn. undersøkelser..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Nei hva skal hun oppi der å gjøre? Min jordmor har aldri kontrollert meg ang modning eller noe. Hun nevnte at hvis jeg ville, og var usikker på leiet KUNNE hun sjekke ved GU neste gang. Lettere å kjenne om det er et hode eller en stump som vender ned da. Men jeg bestemmer selv. Liker heller ikke GU. Tror ikke det er en del av den vanlige kontrollen. Var ikke det hos meg sist iaf.
megmegmeg Skrevet 2. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2010 lurte bare fordi at jeg ser at en del her inne har snakket mye om at de har blitt strippet og sjekket modning og sånt.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jordmor sjekker bare modning hvis du selv ønsker! Mange vil jo det for å se om det er noe på gang, og vil gjerne bli strippet for fortgang. Men ingne tvinger deg
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Synes også det er rart.... Jeg vil tro det må bli på overtidskontroll at det ville være aktuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå