Gjest Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Er i uke 29 og har i mange uker nå hatt sterke kynnere. Har kynnere hele tiden når jeg står og går. Har de siste par ukene hatt mye nedpressmerter. De siste par dagene har jeg hatt mye vondt i magen, nederst i magen, hetetokter, kvalme, kynnere etc. Dette er min tredje og dette er slike ting jeg husker fra de siste ukene før fødsel. Blir litt bekymret.... Noen andre som har erfart det slik så tidlig eller bør jeg ta en sjekk?
Fifrildi Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Ja, jeg hadde masse sterke og smertefulle kynnere fra ganske tidlig. Det endte opp med at jeg ble sykemeldt for det fordi legen og føden i samarbeid ble litt engstelige for at jeg kunne føde for tidlig. Så jeg var 100% sykemeldt fra uke 32 - da hadde vi sett det hele an noen uker. Så etter det har jeg hvilt og grodd sammen med sofaen... (Er 37+4 nå) Det er jo ikke sikkert det er tilfelle for deg at du kan få for tidlig fødsel eller må bli sykemeldt, men jeg ville tatt meg en sjekk hvis jeg var deg.
Ronja&Odin Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 jeg er sånn n å... har ikke tenkt at det er noe som er på gang.. husker ikke åssen det var sist:p har kynnere nesten heletiden syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå