Gå til innhold

Hormoner...


Chrismami

Anbefalte innlegg

Du vet du er gravid når..

 

...du sitter å ser Norke Talenter, og begynner å grine for at en gutt danset SÅÅÅÅ kult, med popping og looking! Herregud.. Det er slikt man skal bli imponert over, og kanskje danse litt med av, ikke begynne å grine for at han var kul..

 

I tillegg merker jeg at jeg blir utrolig lett forbanna for tiden, den minste ting får jeg til å brøle til bikkja eller glefse til kjæresten.. Hormontroll kaller man det!

 

Flere som har historier fra utbrudd/sammenbrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen helt konkrete historier, men jeg er uten tvil et hormontroll om dagen. Og en prøvelse å bo sammen med!

 

Jeg er fryktelig kvalm om dagen, og har vært det hele påsken. Vanligvis er det så mye som skjer her at samboeren og jeg ikke er sammen så mye mer enn ved middagstid på en dag. Nå har vi hatt mange, laaange kvalmefylte dager. Jeg har ikke klart å spise (og lavt blodsukker takler jeg dårlig fra før av), og det har endt med et temperament ut av en annen verden.

 

Jeg skjønner jo at det er slitsomt å være sammen med meg når jeg er i sånt labert humør og dårlig form, men det er ikke alltid jeg føler at samboeren min forstår helt at jeg ikke kan noe for alt jeg har av lyster, ulyster og utbrudd. Frustrasjon på toppen av dårlig form er ikke noe særlig.. Vi vil det her begge to, så jeg håper at det stabiliserer seg etterhvert, så vi kan glede oss sammen, istedet for å ha dumme krangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo trøste deg med at det er normalt å miste kvalmen i 2.termin, og da har du jo litt energi igjen :) I tillegg går d mot sommer nå, og hva er vell bedre enn dager uten kvalme, som kan brukes ute i sola eller det å kunne vise magen i en fin kjole?

 

Det går nok bedre skal du se, bare vent noen uker, så er du kvitt kvalmen i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...