Nesly Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 ..noen som har det? Skal i 29-årsdag til ei venninne aner ikke hva jeg skal finne på...
Mom2Two Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Jeg har av og til kjøpt en sånn "feel good-gavepose"... Kan jo kjøpe f. eks en romantisk komedie, et par fine øredobber, en dusjsåpe/håndkrem eller lignende, et par sokker, en lipsyl, god sjokolade og god te eller lignende. Det bruker å slå an:-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Shampo og balsam eller andre hårprodukter fra frisør? Det fikk jeg av ei venninne nå sist, sammen med en kjempe god te og tesil! Ellers gavekort fra noe sted kanskje?
tryde Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 på Notabene var det tror jeg du fikk kjøpt en "veskeknagg" som du kan ha med deg på kafe og henge på bordet hvor du henger vesken din. det var kjempe lurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå