Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg synes noen bunader kan være fine, men kunne ikke tenkt meg det for alt i verden. Gå rundt i en varm ullstakk til alt for mye penger og se feit ut. (for man blir jo seende større ut i bunad) Og festdrakt= fattigmannsbunad er jo det samme bare enda værre fordi det ikke er en bunad, du skulle ønske du hadde en, men hadde ikke råd.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg syns ikke de er så pene nei. Men skjønner jo at mange bruker fordi de har arvet eller liker symbolikken med de.
Gjest ->>- Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Ja, jeg synes det er fint. Jeg kunne ikke tenkt meg bunad selv, men kunne vurdert jubileumsdrakten til Oslo.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Ja, synes det er fint, og har en festdrakt selv, og kan fortelle at den var ikke billig. Synes den festdrakten jeg har er mye finere enn bunaden i mitt fylke. Har forøvrig kystdrakt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Synes bunad er kjempefint. Noen kler det bedre enn andre men jeg synes det er fint at selv store damer tar det på seg. Ja man ser større ut men hva så? Håper man klarer å holde på tradisjonen. Skal ha på meg bunad i helgen.. Det er sjelden det er så varmt i Norge at man ikke kan gå med bunaden..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg synes at festdrakten er fin og jeg synes bunaden er vakker Og samekoften er en helt nydelig..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Bunad syns jeg er nydelig, og skulle ønske jeg hadde råd til en selv. Da skulle jeg hatt en fra der navnet mitt stammer fra. *drømme*
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Bunad er fint ja, jeg har nordlandsbunad, den aller fineste! (synes jeg da).
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Bunad er fint, har selv. Ønsker at samboeren min skal få seg bunad, finnes ikke noe hottere enn menn i bunad! Elsker det.
Miztery Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Ikke spesielt fint nei, men enkelte kler det mer enn andre.. Jeg er ikke en av dem, for å si det mildt.. Har en blå nordlandsbunad hengende i skapet, som ikke passer lengre.. Noe jeg syns er veldig greit, så ha jeg en unnskyldning for å ikke bruke den.. Men samtidig var det veldig lettvint i konfirmasjoner og til 17.mai å alltid vite hva man skulle ha på seg..
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Jeg synes min er nydelig, å bruker den så ofte jeg kan:-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Jeg synes de aller fleste bunader er fine, og noen få festdrakter (ikke kystdrakten og Tromsødrakten!) er fine. Og veldig mange ser utrolig flotte ut i bunad.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 ja på 17. mai men ikke ellers. Bunad er fint, men ikke festdrakter.
OleMari Skrevet 2. april 2010 #16 Skrevet 2. april 2010 Ja, jeg syns bunad er fint. Jeg bruker min så ofte jeg kan. Driver å prøver å lure bunad på mannen i huset og, det hadde gjort seg ;-)
Gjest Skrevet 2. april 2010 #18 Skrevet 2. april 2010 Syns de fleste bunader er pene.Har tilgode å se en pen festdrakt, men de finnes sikkert.
Tigerpote Skrevet 2. april 2010 #19 Skrevet 2. april 2010 Ja, det synes jeg, begge deler. har bunad selv, men bruker den dessverre ikke så ofte. Før jobbet jeg som regel 17.mai, i fjor var jeg gravid og den passet ikke, i år ammer jeg, og det virker litt slitsomt. Men synes det er et vittig argument at man ser feit ut i bunad hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå