Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Norge Rundt-innslag. Ungdomsskoleelever som skulle passe på et egg i en uke som om det var en baby. Fullstendig idiotisk ja.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Helt vanlig i USA, de har nok adoptert ideen derfra :-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Ja, når de gjør det i USA kan det jo ikke være idiotisk...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Effektivt? Det var jo kjempelett å passe på egget, vi er helt klart klare til å bli foreldre nå...
blond Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Mulig det er effektivt, jeg vet ikke. Er siste setningen din sitat fra rapportasjen?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Ja, noe må man henge seg opp i når det ikke finnes trær ;-) Og ikke tro at jeg mener at du skal henge deg, dette er bare et uttrykk man bruker. Hvorfor henge seg opp i bagateller når det finnes trær (som en apekatt).
hippopotamus! Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Skulle nesten ønske jeg kunne bytte ut de to små apekattene mine med egg av og til, i hvertfall på nettene :
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Tror ikke egget skal få de til å slutte å ha sex for å si det sånn. Og som sagt over her: Egget hyler ikke hele natta og ikke trenger det bleieskift heller. Utrlolig teit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå