Gå til innhold

Hva tenker dere om veske til bruden??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å spekulerer i dette..... På en måte kunne jeg tenkt meg en veske, men på den andre måten tenker jeg: Hva er vitsen, jeg skal ikke drasse på noe som helst, verken mobil elller lignende. Alt av penger og slikt som skal gies til servitørene og kokken å slikt tar toastmasteren seg av. føler liksom ikke noe nytte av den å dermed ikke noe vist å bruke penger på den.....

Hva tenker dere ang dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ingen planer om kjøp av veske, tenkte bare å sette en annen veske el på et rom som kan brukes til litt refresh, men innhold av litt sminke, paryme, deo ol og hårprodukter... er jo ikke noe annet man trenger liksom, eller at frlover får ansvar for en løsning med dette, vil ikke bære med meg noe rundt, men så vant jeg tilfeldigvis en veske på et brudeshow, men mulig ikke den blir brukt av meg uansett men til datteren min på5 med blomsterblader i til kirken evt....

Skrevet

ja... er akkurat det jeg og tenker... har ikke løst å gå å drasse på en veske... men... ja nei.... Nei det blir ikke veske.. hehe... gjer forloverne mine ansvar for evt fresh up som du sier :)

HI

Skrevet

Det fulge veske med til kjolen min..

Tenkte jeg kunne putte en lipgloss og et solpudder oppi og ha den stående et eller annet sted, eller gi den til en av forloverene mine som kan ha kontroll på den...

Men det er jo som dere sier virkelig ikke mye man trenger, så hadde nok aldri kjøpt en utenom!

Skrevet

Jeg skal ikke ha veske. Forloveren min har ansvaret for det jeg trenger

Skrevet

Jeg ville valgt en liten veske i kjolens stoff/mønster. Hva med lommetørkle i kirken / under middagen / talene osv ????.

Greit nok og ikke ha en ordinær veske og at forloveren har ansvar for sminken og evnt. andre nødvendigheter. Men som sagt for meg som lett feller en tåre både av glede og sorg, måtte jeg nok tatt med noen lommetørkler!!!!

Skrevet

Jeg hadde en liten veske med lipgloss, solpudder, mobil og røyk i. Veldig greit å ikke være avhenging av andre (les: forlover), når en vil puddre seg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...