Gå til innhold

Endelig April :) Hvordan er det med dere Mai jenter?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

38 dager til termin her... Endelig föler jeg at det naermer seg maalet!! Jipiihh!!! Gleder meg til aa slippe ryggsmerter og endelig holde babyen i armene :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker jeg er veeeeldig klar for å bli ferdig. Legen min har fått brev fra sykehuset på at jeg kan bli satt igang til mens termin. Så 5 mai får jeg jenta mi, såfremst ho ikke kommer av seg selv før det.

Skrevet

44 dager igjen her:) det er veldig tungt med mye kynnere og nedpress..stikker begge plasser der nede,tipper han jobber iherdig med å grave seg godt ned i bekkenet:)

Gleder meg til å få han ut nå..skal på vekst kontroll me han den 20 så det blir spennende og se:) vi misstenker han er ganske stor da jeg fødte ei jente på 4.314 i 2007..mistet mye blod da....så er han stor satser jeg på at jeg slipper gå ut tida:)

Skrevet

Jeg har 43 dager igjen i dag, og syntes at tiden flyr fort ennå:) Kanskje litt for fort.. Er mitt første svangerskap som jeg koser meg ennå:) Uansett rygg og bekkensmerter, dårlig søvn, veldig sliten. Er vel noe med at vi ikke skal ha flere. Venter nå nummer 4.

I dag er det en uke igjen til jeg forhåpentligvis får klarsignal til vaginal fødsel. Har lavt liggende morkake, og den lå fortsatt litt over i uke 32. Er kjempe spent! Å jeg gleder meg kjempe mye til å se hvem som er i magen! Og få bruke babytingene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...