♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 38 dager til termin her... Endelig föler jeg at det naermer seg maalet!! Jipiihh!!! Gleder meg til aa slippe ryggsmerter og endelig holde babyen i armene :)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Merker jeg er veeeeldig klar for å bli ferdig. Legen min har fått brev fra sykehuset på at jeg kan bli satt igang til mens termin. Så 5 mai får jeg jenta mi, såfremst ho ikke kommer av seg selv før det.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 44 dager igjen her:) det er veldig tungt med mye kynnere og nedpress..stikker begge plasser der nede,tipper han jobber iherdig med å grave seg godt ned i bekkenet:) Gleder meg til å få han ut nå..skal på vekst kontroll me han den 20 så det blir spennende og se:) vi misstenker han er ganske stor da jeg fødte ei jente på 4.314 i 2007..mistet mye blod da....så er han stor satser jeg på at jeg slipper gå ut tida:)
gullegget Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg har 43 dager igjen i dag, og syntes at tiden flyr fort ennå Kanskje litt for fort.. Er mitt første svangerskap som jeg koser meg ennå Uansett rygg og bekkensmerter, dårlig søvn, veldig sliten. Er vel noe med at vi ikke skal ha flere. Venter nå nummer 4. I dag er det en uke igjen til jeg forhåpentligvis får klarsignal til vaginal fødsel. Har lavt liggende morkake, og den lå fortsatt litt over i uke 32. Er kjempe spent! Å jeg gleder meg kjempe mye til å se hvem som er i magen! Og få bruke babytingene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå