nati, knotten & lille karamell Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg er veldig fornøyd. Brukte bare tom&trine til førstemann. Han gikk rundt i body og strømpebukse dagen lang.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 De er supre. Kjøper ikke annet. Den største barnestørrelsen fungerer veldig bra til voksne også...
Gjest Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg er også veldig fornøyd med ulltøyet derfra. Eneste er at jeg liker det ensfargete bedre enn de stripete,pga de ensfarga er mye mykere og virker mer behaglig å ha på seg. Kjempefornøyd både med bodyer og stillongser (nå er min gutt bare snart to, men har brukt masse av det i bhg i vinter) Lykke til!
-Rime- Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Jeg er også kjempe fornøyd med sparkjøp sine ullklær.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2010 Har to barn som er 6år og 3 år neste år..hvilke størrelser burde jeg velge? de bruker 92 og 116/122 i klær nå
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg har ihvertfall vært veldig fornøyd med dette ulltøyet. Kjøpte det til eldstemann og kjøpte det såpass stort sånn at han kunne bruke det i to vintre. Det har også gått i arv til lillesøster som også har brukt det i to vintre nå, og det er like fint. Det har verken blitt slitt eller hullete selv om det har blitt brukt i tilsammen 4 vintre. Selv trykknappene på bodyene sitter som de skal, ikke blitt hullete og slitt rundt trykknappene. Jeg har vært forsiktig når jeg har vasket det, da. Kun brukt Milo og vasket det på ullprogram på 40 grader. Ikke tørketrommel. Synes forøvrig bodyene er små i str. Jeg måtte kjøpe str.80 eller 90 til en på 4 mnd.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Jeg kjøpte til min på 3 år i høst. Stilongsene gikk det hull på ganske kjapt. Genserne har holdt seg bra.
simba>>>3gutter Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Har masse av de og noe er nå på femte sesongen og de begynner å bli litt slit, men ikke mer enn at de nok går som ekstra tøy til neste mann!
Ksenia & Anjem Skrevet 2. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2010 Jeg har Janus nå og det gikk det hull på med engang, så det kan ikke være verre enn janus sitt..hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Min sønn sleit mye kjappere på sparkjøpulla enn janus sin hvertfall... Men kan hende de sliter litt ulikt på de.
It's all about me Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Vært rimlig fornøyd med det inntil iår, men iår synes jeg kvaliteten har vært dårligere. Gikk lett hull. Har masse Janus i tilegg og synes det er mye bedre. Bruker i tilegg det til meg selv, da de nest største str av barn og ungdomskolleksjonen. Janus er også mykere enn Tom & Trine.
Wilma Flintstone Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Jeg kjøper også bare sparkjøp ull. Ulla fra andre plasser sliter han hull i på null komma svisj. Men det fra sparkjøp holder seg. Er enig med en over her at det ensfarvede er mykere. De stripete bodyene er liksom litt harde og stive. Strømpebuksene til 49,50 har han ikke klart å slite hull på knærne. Men han har slitt hull på alt annet han eier. Dessuten er de jo billigere der.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. april 2010 #14 Skrevet 3. april 2010 Vi har også brukt mye sparkjøp-ull, og er veldig fornøyd. Synes kanskje at de stripete klærne er en anelse "stivere" enn de ensfargede, men det lar seg løse med at man kjøper en størrelse større, da blir de bedre på. Utrolig god passform spesielt på luene, vi har brukt den ull-balaclavaen i hele vinter!! Han har faktisk ikke klart å slite hull i dem! Men har til gjengjeld slitt masse hull i januslongsene sine- de har blitt lappa til det uendelige!! Vi kommer til å kjøpe masse sparkjøp-ull til neste vinter også, håper bare de kommer med litt sprekere farger enn "bare" rødt/rosa og blått- blir jo kjedelig for lillemor å arve bare blå ullklær;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. april 2010 #15 Skrevet 3. april 2010 Kjempe fornøyd med ulltøyet! Du bør kjøpe i større str enn de vanligvis bruker, da str er små der.. Min gutt på 3 år bruker 98/104 eller bare 104 i vanlige klær.. I vinter kjøpte jeg ulltøy i 110 til han, men det er nesten for lite..
Ksenia & Anjem Skrevet 3. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2010 supert da kjøper jeg det når det nærmer seg vinter
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 3. april 2010 #18 Skrevet 3. april 2010 Syntes de er alt for "grove" for barnehud...og bodyene våre ble hull på første gang vi brukte de...Janus er veldig mykt, og trøyene blir aldri utslitt. janus strømpebuksene er begynt å bli slitt på knærne nå, men det er etter 2 års brukt. absolutt verdt det.
Lene~mor til tre Skrevet 3. april 2010 #19 Skrevet 3. april 2010 Ull trøyene er jeg veldig fornøyd med. Men IKKE stilongsene, bestilte og det var hull i den når jeg åpnet pakka og sendte tilbake å fikk nye sliongser med hull i og fikk så nye igjen å de ble de hull i etter å hatt dem på 1 gang bare så da sendte jeg det tilbake igjen og fikk tilbake pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå