Gå til innhold

stoler du 100% på samboer/mannen din?? ønsker mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....

selv prøver jeg så hard jeg kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg stoler 100% på samboeren min, men han har heller aldri gitt meg en grunn til og ikke og stole på ham.

Skrevet

jo, det gjør jeg. har hatt mine mistanker men han har motvist dem hver gang. Så jeg føler meg 100% safe;)

Skrevet

Man kan aldri stole 100% på noen. Det er vel litt naivt men syns ikke man skal gå rundt å tenke enn hvis hele tida. Bare slapp av nyyt livet og ta det som det kommer .Er han utro så får du vite det uansett ikke vits å gruble på forskudd.

Skrevet

ja 100%. Han er ikke typen til å hverken være utro eller lure med andre ting. Nesten litt kjedelig vil jeg si... Men, trygt og godt er det jo. :)

Skrevet

Signerer troika over her:)

Skrevet

100 % og har heller aldri hatt grunn til noe annet. Ville forøvrig aldri blitt sammen med noen jeg ikke stolte 100% på.

Skrevet

Nei, ikke 100%, 98% tror jeg nok jeg stoler på ham, men det er ikke noe jeg eller vi sliter med, jeg lever godt med det, selv om han er borte halv året. Stoler forresten ikke 100% på meg selv heller, men jeg gjør mitt beste!

Skrevet

Ja det gjør jeg:o)

Skrevet

Ja det gjør jeg.. jeg vet jo hvilken feil og mangler han har og ut fra de forutsettninger stoler jeg på han 100%.

Skrevet

Ja jeg stoler på ham. Etter 16 år er det et ganske godt grunnlag for gjensidig tillit og trygghet. Det er ganske godt å slippe å være sjalu. Jeg unner ham at noen flørter med ham - det er godt for alle å bli flørtet med :-)

Skrevet

Ja.

Skrevet

jeg gjorde det... så gikk han fra meg og vårt nyfødte barn til fordel for ny dame.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Han har aldri gitt meg grunn til å tro noe annet.

Har selvfølgelig ingen garanti for at han aldri noengang skal gjøre noe dunt, men stoler 100% på at han da vil komme til meg og fortelle det for å evt få hjelp, tilgivelse eller hva det måtte være.

Annser det som helt umulig at han skal ta opp spillegjeld, ha et forhold e.l. uten at jeg vet det. Et av hans livsmottoer er: Alt kommer for en dag!

Skrevet

Ja, jeg stoler 100% på at han er trofast og oppfører seg skikkelig mot meg og barna.

Når det gjelder penger, huske på å handle ting, fikse noe praktisk etc så kommer han vel på en 80% haha. Var vel ikke det du spurte om da men

Skrevet

Det er ikke bare ditt ansvar å stole på mannen din - det er også hans ansvar å få deg til å stole på ham. Tillit gjør man seg fortjent til.

Ikke prøv så hardt - la heller han vise sitt sanne.

Man kan ikke stole på en flørtepus som aldri er hjemme. Mye lettere å stole på en mann som du vet elsker deg. Så selv om jeg stoler på mannen min - mens du kanskje ikke stoler på din.....så er kanskje jeg mer sjalu enn deg allikevel.

Skrevet

Nei.

Det eneste mennesket jeg stoler på fullt og helt er meg selv. Og min mor.

Jeg har søsken, en far, en mann og venner, men det at de står meg nærmest betyr ikke at jeg stoler på dem 100%

Jeg stoler på ham bortimot 100%, kanskje 92%-96%, men ikke mer.

De aller, aller fleste mennesker tenker først og fremst på seg selv. Til de blir foreldre.

Skrevet

Alle mennesker kan feile. Jeg stoler på mannen, men tror ikke at det 100% nei.

Skrevet

Jeg stoler på mannen min til en viss grad! Når det kommer til andre damer, flørting osv, så stoler jeg 100% på han. Men spør om han sier at han ikke har spist noe usunt "hele" uka, så stoler jeg ikke på han.. Om dere skjønner? Bare bagateller. Sånn småtteri, for å komme seg unna div ting. Men det er mest bare søtt egentlig:p

Skrevet

100 % tror jeg hmm....han er ikke den utro typen, men det mener jo omtrent alle damer, så hvorfor er det så mange utro menn ?? hehe det er maaange som har prøvd seg på meg, og flere av disse har damer som mener de aldri vil være utro (ja kjenner damene til flere, så ekkelt !)

Skrevet

Jeg har gjort det i 10 år. Helt til nå. Han jobber i en jente-bransje og omgir seg med vakre kvinner hele tiden så jeg kan ikke tenke på at han skal være utro for da hadde jeg blitt gal. Har heller aldri hatt noen grunn til å tro det og har gitt han all frihet.

Men plutselig finner jeg ut at han har hatt et forhold tll en kollega!!!!! En jeg kjenner. Og har kjent lenge. Som forøvrig ikke så vakker egentlig, men allikevel. Det værste er at han har fått følelser for henne og ikke vet om han vil være gift lenger.

Må si det å oppleve utroskap er noe av det værste jeg har opplevd ever. Mange følelser som surrer gjennom hodet, kroppen min er i katastrofe-tilstand. Fordelen er at jeg har gått ned 4 kg så langt for jeg orker jo ikke å spise. Må holde maska pga barn og jobb etc, men gråter hver eneste gang jeg har noen minutter for meg selv.

Jeg er ikke noen naiv person, langt i fra, men må si at jeg aldri hadde trodd at dette skulle skje oss. Men det har det altså gjort...

Må bare si til dere jenter som har dere med gifte menn... ikke gjør det - dere kan ødelegge mange liv :-(

Skrevet

Hmmm... Dette tenker jeg aldri over, så det var faktisk litt vanskelig å svare på. I utgangspunktet, JA, men jeg er samtidig realist og tenker at man vet jo aldri.

Men som sagt: jeg går overhodet ikke rundt og tenker på dette, ansgtrenger meg ikke for å stole på han.

Men som sagt over her: Det har jo mye med hvordan han oppfører seg. Han gir meg rett og slett ingen grunner til å mistenke noe tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...