Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Må bare først si sorry for litt ekle detaljer her... Hver eneste gang jeg bæsjer så kommer det ut blodklumper og litt rennende blod? og etterpå har jeg vondt i magen... Har opplevd dette de siste gangene jeg har bæsjet og det gjør meg redd.. Andre som har opplevd dette? Hva kan det være? Er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 GÅ TIL LEGEN! Det kan vel alltids være en innvendig hemoroide, men blod i/ved avføring skal ALLTID sjekkes opp av lege!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Dra til legen og få det sjekket. Det kan være alt fra en ufarlig hemoroide til kreft.
Voilà Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Er det friskt blod? I så fall bør du komme deg til legen forterenn svint!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Syns som de ovenfor at du skal ta kontakt med legen din..det kan være magesår og det er jo behandlingsbart,tabletter og omlegging av kosten,men det må sjekkes for blødende magesår er ikke ufarlig.. Klart det kan være kreft men kan også være noe ufarlig som en hemoroide også...man skal nå ikke svartmale m en gang...tror dette er ubehagelig nok som det er for deg. Ta kontakt med legen din etter påske så får du nok snart klarhet i problemet ditt. Ønsker deg masse Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå