Gå til innhold

jeg vil ha baby NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅÅÅÅÅ....! :,(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok bli litt vanskelig. med tanke på at man går i 40 uker først.. Hahaha.. også må man jo ha sex. Og eggløsning. Og sædcellene må jo svømme fram. og etter 25års alder dør 90% av alle sædcellene til mannen før de når fram til egget. Derfor folk sliter med å bli gravide. i tillegg til plager som kort livmorhals, tett eggleder osv osv.. ska'kke værra lett..

jaja lykke til.

Skrevet

Kan jo hende hun er gravid? Og slik som i mitt tilfelle, fødeklar? Trenger ikke gjennomgå hele hopprennet på nytt da ;)

Skrevet

Nei, veit.. Prøvd i to år nå.. Måtte bare "akuttsyte" litt.. hehe!

Skrevet

Åh, jammen da kan det ta ei stund, ja

Skrevet

Etter 1 år med prøving kan det være lurt å komme seg til utredning ;-) men det er dere kanskje igang med? Sender deg i alle fall en stor klem. Håper det sitter en spire for deg snart! Skjønner godt din frustrasjon!

Skrevet

Ja, har vært til utredning. Jeg har pcos. Så sliter litt med vekta:s

Så har fått beskjed om å komme meg litt ned i vekt, også har jeg begynt på metformin. Har også begynt med akupunktur nettopp:) Håper dette gjør susen. Men denne vekta er søren meg vanskelig altså! :s usj!

Men tusen takk for omtanken!:)

Skrevet

Åååå, dette var godt å lese her jeg sitter og er livredd for å være gravid. Har en sønn på 4 mnd, fullammer og mannen min har bare "støtet" inni meg 3-4 ganger uten kondom siden fødsel. Han er 28 år. Så ifølge dine beregninger er sjangsen liten ;) Jeeeei.

Har angst for å måtte gjennomgå et svangerskap og en fødsel til på en stund :/ Sorry HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...