Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Det kan nok bli litt vanskelig. med tanke på at man går i 40 uker først.. Hahaha.. også må man jo ha sex. Og eggløsning. Og sædcellene må jo svømme fram. og etter 25års alder dør 90% av alle sædcellene til mannen før de når fram til egget. Derfor folk sliter med å bli gravide. i tillegg til plager som kort livmorhals, tett eggleder osv osv.. ska'kke værra lett.. jaja lykke til.
Mortilbarn Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Kan jo hende hun er gravid? Og slik som i mitt tilfelle, fødeklar? Trenger ikke gjennomgå hele hopprennet på nytt da
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Nei, veit.. Prøvd i to år nå.. Måtte bare "akuttsyte" litt.. hehe!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Etter 1 år med prøving kan det være lurt å komme seg til utredning ;-) men det er dere kanskje igang med? Sender deg i alle fall en stor klem. Håper det sitter en spire for deg snart! Skjønner godt din frustrasjon!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Ja, har vært til utredning. Jeg har pcos. Så sliter litt med vekta:s Så har fått beskjed om å komme meg litt ned i vekt, også har jeg begynt på metformin. Har også begynt med akupunktur nettopp:) Håper dette gjør susen. Men denne vekta er søren meg vanskelig altså! :s usj! Men tusen takk for omtanken!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Åååå, dette var godt å lese her jeg sitter og er livredd for å være gravid. Har en sønn på 4 mnd, fullammer og mannen min har bare "støtet" inni meg 3-4 ganger uten kondom siden fødsel. Han er 28 år. Så ifølge dine beregninger er sjangsen liten Jeeeei. Har angst for å måtte gjennomgå et svangerskap og en fødsel til på en stund :/ Sorry HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå