MissMe*med*lillegutt Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Vil dere være så greie å stemme på min søster? http://www.nivea.no/award?&id=13423 Jeg har nominert henne og hennes veldedighetsorganisasjon A Million Voices. Dette er en organisasjon for gatebarn i Manila. A Million Voices er en helt uavhengig veldedighetsorganisasjon som ikke mottar støtte fra verken myndigheter eller organisasjoner/institusjoner. Min søster driver denne organisasjonen fra egen lomme og egne sparepenger. Det hadde betydd mye for henne og hjulpet henne godt på vei med prosjektene hennes ved å vinne Nivea Award 2010. Hun er et fantastisk menneske, så jeg håper dere alle vil ta dere tid til å stemme på henne:) Tusen takk <3
Monajenten Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Min stemme gikk helt klart til henne! For en fantastisk søster du har.
Monajenten Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Det står på profilen din at du ble mamma til verdens nydeligste gutt i oktober 2010 :-O Det er imponerende:-p
MissMe*med*lillegutt Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2010 Tusen takk for stemmen din <3 Oktober? Hvor står det henne? hehe.. "Ble mamma til verdens nydeligste lille gutt den 3.februar 2010" - det står det når jeg trykker meg inn på profilen min hvertfall ^^
Monajenten Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Hahaha herregud, my bad:-O Jeg leste virkelig oktober jeg, hehehe:-) Sorry for å bekymre deg unødig;-)
Gjest Tale30 Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Jeg har stemt, og har lagt link til henne på facebook-siden min med oppfordring om å stemme. Hvis andre gjør det samme kan hun nå langt. Syns at hun definitivt var den beste kandidaten.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 2. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2010 Monajenten: Hihi, det går fint vettu Tale30: Tusen, tusen takk! Det betyr utrolig mye!=) Ja, hun er virkelig et fantastisk menneske! Tvers gjennom god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå