Gå til innhold

Stellebord - trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke plass til stellebord på badet, verken vanlig eller vegghengt. Alternativer er å ha stellebord på vårt eller barnets rom, eventuelt i gangen utenfor badet. Spørsmålet da er hvordan vi gjør det med tilgang til vann, er det noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enn om dere har på hjul som dere kan flytte litt rundt etter behov? eller er det supertrangt? :P

Skrevet

Hjul kan absolutt være et alternativ. Vi har i utgangspunktet god plass, bor i rekkehus på 126 kvm, men badet er ganske lite. Sist brukte stellematte på vaskemaskinen, men nå har vi eget vaskerom og dette egner seg ikke for bleieskift.

Skrevet

Evt ha en liten balje med vann ved siden av stellebordet der du skal ha det. Tungvint å ikke ha plass til det på badet.. Håper du finner en løsning på det :)

Skrevet

Vi endte opp med stellematte på gulvet (varmekabler).

Kan bli dårlig lys og mer støv enn et stellebord, men fungerte veldig bra for oss. Dyttet bare stellematta under benken og hadde stellesakerne i ene underskapet til servanten.

Var varmt og trygt på gulvet og der kunne minien ligge å lufte stumpen mens mor raste gjennom dusjen.

Ellers trenger man ikke allverdens vann til et babystell, et lite vaskerfat kan være nok. Vaske med papirkluter eller mesoft som bare kastes etter bruk.

Væte mesoft 10x10 med olje eller vann og ha i en brødpose liggende på stellebordet til bleieskift.

Evt kjøpte våtservietter til bleieskiftene.

Jeg er ikke tilhenger av å ha så veldig høy temperatur på soverommene, ville derfor ikke plassert stelleplass og soveplass i samme rom.

Skrevet

Hva med å bare kjøpe en stellematte. Det hadde jeg med forrige, og den er så liten at den lar seg gjemme over alt. Også satt vi på badegulvet og koste oss under stellene... Og siden jeg satt var det ikke fare for å slite ut rygg eller noen ting!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...