Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 akuratt som noen stapper en stikke pinne opp i underlivet , ikke utenpå men inni opp i der vis dere skjønner.. kommer veldig brått å nykker til hver gang. har også veldig mye kynnere og mensen smerter... hva kan dette være??
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Luft mest sannsynlig! veldig ubehagelig!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 jeg har hørt det kan være modningsstikking men ikke veit jeg.. så kan dersverre ikke hjelpe
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 håper da ikke det.. er bare 23 uker.. hadde en blødning for noen dager siden
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Vet du HVORFOR du blødde da? Om det stikker mye kan det jo være et tegn på modning tenker jeg. Ikke for å skremme deg da. Kan jo bare være babyen som ligger å presser på et vis. Få det sjekket ut om det ikke gir seg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå