Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 jeg ammet i nesten 2,5 år.. brystene ble naturligvis forandret etter dette, jeg ammet mye! spesielt den ene puppen som var favorit.. har brystene deres forandret seg mye? jeg har fått lite strekkemerker og appelsinhud rundt brystvorten som ikke er der hele tiden men kommer frem av og til om jeg fryser for eksempel.. (spes på ene puppen) brystene er mer slappe og har forandret formen..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 er det du som bestemmer hva som er lenge og hva som ikke er det? det er ikke ditt problem hvor lenge jeg ammer.. har du ikke noe fornuftig å skrive som svar til mitt innlegg , IKKE SKRIV NOE I DET HELE TATT! HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Det er ikke appelsinhud rundt brystvorten da ;-) Mine har såklart blitt litt hengete og "tomme" men ikke noe som en god bh ikke kan ordne ;-) Strekkmerker har jeg ikke fått.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 viss du ikek vil ha kommentaren min så ikke skriv hvor lenge du har ammet da vettu!! da legger du fint opp til det
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 har du ikke noe bedre å gjöre enn å skrive idiotiske svar på BIM anonym 17.19? VETTU!! Drittkjerring! HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 pleier faktisk ikke kommentere noe her jeg.. bare reagerte litt på din meld. må få lov si min mening
Sånn kan det gå Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Jeg har ammet i nesten 11 år, men har fortsatt fine pupper.
Monajenten Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Oktaviastar - vet du egentlig hvor heldig du er? Du har fortsatt fine pupper, og du har en kropp som ser helt lik ut, selv etter åtte svangerskap. Men likevel så får jeg av og til følelsen av at du på en måte tar det som en selvfølge. Men det er langt i fra alle som beholder sin "gamle" kropp til tross for sunne og spreke svangerskap. Egentlig er jeg vel bare misunnelig.
trollmamma Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Amma min nest yngste til han var 2 år, rekner med å amme minstejenta omtrent like lenge ) Tja puppene er jo forandra, men bryr meg ikkje så mykje. God bh ordner saken ;o) Det kan godt hende puppene dine hadde blitt sånn om du berre hadde amma ei lita stund også. Er det lenge sidan du slutta å amme? Det tar gjerne litt tid før dei kjem tilbake til (nesten) normalen. Dei "klumpene" rundt brystvorta er heilt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Jeg ammet også eldste til han var 2,5 år. Selvfølgelig har puppene forandret seg, men det tror jeg de hadde gjort like mye uavhengig av hvor lenge man ammer. Om man får strekkmerker tror jeg har mest med hvor mye melk man har i begynnelsen, og hvor mye melkespreng man har, og selvfølgelig hvor lett man har for å få strekkmerker. Jeg har ikke mye strekkmerker på puppene, de er bare litt slappe, men som en over her sier, ikke mer enn en god bh ordner på. Er vel mest svangerskapet og om man får melk som gjør at puppene forandrer seg, tror ikke det har så mye med hvor lenge man ammer.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Ammet til min var 2,5 år også Jeg har " samme" brystene som før svangerskapet, bortsett fra at 5 års gravitasjon selvsagt gjør sitt;) hahaha. Bortsett fra det bruker jeg fortsatt samme cup og bh-størrelse som før:) Ikke strekkmerker eller appelsinhud heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå