Joikaboll@ Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hva skal dem ha på seg 17.mai? Sønn min skal ha rosa snekkerbukse, rosarusshood og selvfølgelig russelue. Hvor får man kjøpt hvite bokstaver/tall/figurer til å stryke på?
Trollmor m/ trolljente Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 tror man kan bestille det fra russeservice el.l. Men er nok forsent å få gjennom en bestilling nå. Lag bokstaver i word og print ut på sånne strykeark?
Joikaboll@ Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 Fant bare bokstaver der, skulle hatt en hånd og fot også hadde vi tenkt. Dette med word har jeg ikke peil på, men takk for tipset.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Ååå, jeg skulle ønske de var rosaruss her Isåfall hadde jentungen vært! Og jeg tror det går ann å bestille hos russeservice?? Broren min skal gjøre det itl uka, han er vanlig russ...
Trollmor m/ trolljente Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 i google er det et bildesøk valg hvor du gjøre søket så avansert du bare vil: http://images.google.no/images?hl=no&q=foot&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi#start=0&imgtype=clipart&tbo=1 Kopier det du vil over til word, skift farge til hvit el hva du vil ha og skriv ut på ark. Sånne strykeark for du kjøpt på alle butikker som selger skrivere eller kontorbutikker:) (kanskje bokhandelend og?)
Joikaboll@ Skrevet 2. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2010 Det er jo opp til foreldra å dra i gang rosarussfeiring, er hvertfall sånn her. Bestiller klær fra russeservice.no, har en russefest i forkant av 17. mai med leiker (krav) for å få duppedingser i lua, spiser pølser, får besøk av russebil (stor stas) også går rosarussen samlet i barnehagetoget. Noen gjør masse ut av dette, andre bare litt. Litt seint å dra i gang for i år kanskje.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Joda! Det er for de som er ferdige i barnehagen!
Gjest Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Jeg støtter ikke akkurat den rosarusstradisjonen, synes det ser grusomt ut å gå i rosa snekkerbukser osv. på nasjonaldagen vår.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Vi har en barnehage her som har rosaruss, og de er såå skjønne i russetoget! :-) Synes det er dumt at vår barnehage ikke har den tradisjonen..
Joikaboll@ Skrevet 2. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2010 Tusen takk Nye veier, nye muligheter-
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Her får han bare luen, så blir dress og rosa lue :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå