Gå til innhold

Blod etter samleie

Plutselig blir vi visst 4!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ha erfaring med blod under og etter samleie i første trimester?

Jeg opplevde dette i dag, og synes det er ekkelt. Nå er jeg kvalm og sliten, men det har jeg vært tidligere også!

Er dette er abort?

Håper på mange svar... NERVØS!""

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan komme litt blod ved samleie når man er gravid, men det kommer an på hvor mye det er som kommer (om det er ok eller ikke). Det kan være at det kommer en liten blødning pga at under sv.skapet vil det være en økt blodgjennomstrømming spes. i underlivet (det er jo på en måte der ting skjer...) man kan også merke bløding i tannkjøttet (slimhinne det også) ved tannpuss. Så du må nesten avgjøre selv om det er "mye" eller "lite" for å se om du skal ta kontakt med lege.. det kan også bli en brist/rift i livmortappen ved samleie, og det er jo ikke ønskelig, men hvis det ikke er så mye, så er det kanskje mest sannsynlig med at det har blitt småe rifter i slimhinnene i skjeden.. Fortsatte det å blø, eller stoppet det? hvis det fortsetter å blø, ta kontakt med lege. Stopper det (og det var lite) er det kanskje ikke så mye å bry seg om. Men snakk med jormor/lege på kontroll om hun/han synes om du fortsatt kan ha samleie i sv.skapet.

Håper svaret hjelper :o)

Skrevet

Det var litt blod etter samleie, kom noen små klumper, og litt utvannet blod på dopapiret. Utover dagen har det vært svakt rødt på dopapiret og litt brunlig... Men ikke mye... nå er det så og si borte!!

Blir helt dårlig av dette!! Redd babyen er borte!!!

Skrevet

Er du usikker, så ring fødeavdelingen. De vil gi råd om hva de synes du burde gjøre... :o)

Skrevet

Kan man ringe fødeavdelingen så tidlig da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...