Bumblebeee Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Dette har jeg ikke tenkt på... forrige gang gikk vikariatet mitt ut ved termin, så jeg behøvde ikke søke permisjon. Må man det? Har selvsagt søkt nav... Arbeidsgiver vet jo at jeg har termin 27.april, og jobben betaler i permisjonen. Men er det slik at man faktisk må sende inn noen papirer på dette? I såfall er jeg lovlig seint ute, permisjonen starter på tirsdag..
Nine:) Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg måtte det:) Men det var bare ett eget skjema jeg fikk av arbeidsgiver, som jeg sendte til lønningskontoret sammen med en kopi av NAV søknaden.. Tror ikke det er noe pes egentlig:) Det er jo registrert så lenge du får permisjons penger derfra:) -men jeg måtte også føre på når jeg skulle avvikle ferie og når jeg var tilbake på jobb..
Bumblebeee Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 Ok, regner med sjefen hadde sagt noe om jeg måtte fylle ut noe... takk for svar!
aprilvår-mamma Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Hvis du jobber komunalt må du sende inn skjema, anderledes med private bedrifter som gjerne har lønningskontoret på huset
Bumblebeee Skrevet 2. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2010 Jobber på sykehus, og det er vel lønningskontor der. Satser på at alt er i orden:)
Trolleliten Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Jeg tror nok du må sende inn skjema. Far skal jo ha pappapermisjon, og du må jo velge hva slags permisjon du skal ha (80/100) Hvis det hjelper noe begynner min permisjon 5.4, og jeg har heller ikke sendt inn noen papirer. Regner med å fylle de ut nå i løpet av helgen, så de kan leveres på tirsdag.... ganske sent ute...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå