babyprincess Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hjelp! Skal bruke melodien voi å voi med babana airlines. Han er sporty liker å fiske men jeg vil det skal vær litt humor, så sånne typiske 18 års ting med alkohol, foreldres mareritt osv kan og bli tatt med....
Gjest Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hadde jeg kunnet voi og voi hadde jeg sikkert kunne hjelpe.
Gjest Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Tror det er en norsk versjon "My oh my" med Slade
AnonymeAnine Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Skal du synge i 18 år???? Det er vel ikke morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå