Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hva er din favorittfarge? Hvilke andre farger liker du? Og hvilke farger kan du ikke fordra?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hva er din favorittfarge? Grønn Hvilke andre farger liker du? Brun, blå, sort & hvit Og hvilke farger kan du ikke fordra? Rosa & lilla
Lova Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Lilla er min favorittfarge. Også liker jeg gult. Og turkis. Når det gjelder klær er det hvitt, grått og sort som er favorittfargene. Og mørk, mørk blå.
Lova Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Kan ikke fordra noen grønnfarger. Som mintgrønn. Aprikos er også en gyyyyselig farge. Orange også.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Favorittfarger: krem, lyse pasteller, jordfarger og blått farger jeg ikke liker: grønt (alle nyanser) og gult.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Min favorittfarge er blå, egentlig alle blå/turkistoner, men aller mest marineblå kanskje. Ellers er jeg glad i rødt, beige, brunt. Mye hvit/svart/grått på klær, i tillegg til blåfarger. Farger jeg hater er: Lilla, gul, "gressgrønn", petroleumsblå, mørke rosa/lillatoner.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Hva er din favorittfarge? Lilla. Hvilke andre farger liker du? Brun, sort, petrol, rosa og grå. Og hvilke farger kan du ikke fordra? Oransje og gul.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Favorittfarge: gul og gulgrønn (vårgrønn) Liker også: Lilla, rød, skarlagensrød, ren grå i alle nyanser Liker ikke: gulbrun og latte-farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå