Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hei Er det noen av dere som er medlem av denne foreningen, og i så fall, hvor stor nytte har du av å være medlem?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Min mann var medlem en periode hvor han og hans ex diskuterte dette med samvær- og det var full krig. men vi opplevde vel denne organisasjonen mer som konfliktskapende enn konfliktløsende.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Kunne du sagt litt mer om hvordan de var konfliktskapende og ikke konfliktløsende? Har også vurdert å melde meg inn. Ikke hi
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Det er helst fedre som føler seg forsmådd i fht omsorgsfordelig som melder seg inn her for å få støtte fra andre militante fedre. De er veldig rettighetsorienterte og tenker mindre på barnets beste. 50-50 for en baby er ikke noe problem osv. Aleneforeldreforeningen er mye mer pragmatiske og fornuftige og tenker mer på barnas beste. http://www.aleneforeldreforeningen.no/
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Jeg er ikke helt enig med deg i at aleneforeldreforeningen er noe godt alternativ for samværsforeldre. Til det er de for mye på "hovedomsorgsforelders" side. Jeg synes ikke F2F er spesielt bra fordi det har blitt for mange fedre der inne som sliter med samvær og gjerne er/skal/har vært i rettsprosesser. Jeg skjønner at mange fedre som ikke får samvær eller som ikke får så mye samvær som de ønsker, melder seg inn. Men jeg skulle ønske det fantes en organisasjon som ikke nødvendigvis var så ekstreme hverken på den ene eller andre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå