Hurra133 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 ..hvordan så blodet ut? Jeg er 6+2, og er nesten helt overbevist om at jeg har hatt en SA. Jeg begynte å blø i går morges, først bare litt, men så mer og mer. Slik at det renner ned i do. Det har både vært friskt blod, og nå slimete og mørkt. Med slimklumper. Det som gjør at jeg ikke er 100% sikker, er at jeg ikke har hatt noe særlig med smerter, og at jeg hadde hatt sex med min mann kvelden før blødningen begynte, så det kanskje kan være en overfladisk blødning. Men på grunn av mengden og kvaliteten på blodet, synes jeg nå dette blir minde og mindre sannsynlig. Så: dete som har hatt mye blødning uten at det har vært abort, hvordan så blodet ut?
Gjest ibla Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg synes desverre det høres ut som en SA, men man vet jo aldri. Man KAn feks miste en tvilling, og bære videre foster nummer to. Ville bedt legen om en henvisning til ultralyd evn måle hcg med noen dagers mellomrom for å sjekke om det stiger eller synker (skal dobles hver andre dag hvis svangerskapet er inntakt). Jeg har opplevd å miste i uke 5 og det artet seg ca som du beskriver. Ikke mye smerter (fosteranlegg osv er jo så lite ennå på den tiden). Har også mistet i uke 8-9 og det var en mye større affære, mye vondere og mye mer blod. Ved mitt forrige svangerskap som endte i en flott unge til termin, hadde jeg en god del blødninger fra uke 8-12, men dette var brunt blod og bare litt av gangen. Er nå gravid i uke 15 og hadde en plutselig blødning (ganske stor) uten smerter 8 uker på vei, pluss brun utflod i dagene etterpå. Ul viste intakt svangerskap, og alt ser ut til å gå bra nå. Konklusjonen er vel at det er vanskelig å vite, men at såpass tidlig kan en SA foregå uten de helt store smerter, så jeg ville tatt kontakt med legen og fått undersøkt. Ønsker deg lykke til!!
Luna har født. Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Jeg opplevde kraftige blødninger med både friskt og gammelt blod sist. Det rant rett og slett ut, i uke 12 ca tror jeg. Det kom fra inne i livmoren, men de fant ikke ut hvorfor. Jeg fødte et friskt barn iallefall. Lykke til videre:)
madame Mim Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 hadde også store blødninger sist gang. men ikke smerter. blødde frem til uke 14..be om en kontroll
mov:) Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 heihei!! jeg er nå 8+3, og jeg blødde i 2 uker,noen dager med opphold noen dager ,fra jeg var 6 uker til 8 uker. I begynnelsen var d bare litt blod i trusa, men etter 1 1/2 uke begynte jeg å blø kraftig,reint blod,me klomper og slim. Men hadde heller ingen smerter. Ble bekymret, og ringte legen, og fikk henvisning til ul neste dag. Jeg var kjempe bekymret, men på ul viste seg at jeg hadde en polypp, og jeg blødde fra den. Slik at fosteret hadde d bare bra:) og nå for et par dager siden sluttet jeg å blø helt:) kvalmen er her,og alt er bra med fosteret fortsatt:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 mov:), hvordan var det med symptomene dine på graviditet, beholdt du dem gjennom blødningene? Som ømme bryster, etc.? LYKKE TIL alle sammen!
mov:) Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde symptomene hele tiden,jeg er ekstremt kvalm,så kvalmen hadde jeg hele tiden og har den enda,og ømme brystvorter hadde jeg også hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå