Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veit at vi skal holde oss unna Ibux osv¨å det gjør jeg men så smørte jeg flytende ibux på ryggen til min mann , trur han holder på med å få ny prolaps igjen 2 gang i vinter :(

tenkte meg ikke om.

vaska med zalo og håndsåpe godt etterpå, er 26 snart 27 uker på vei.

Kan dette være farlig for fostret i magen,?

flytende ibux trekker jo inn i kroppen, har vært så flink til nå å holde meg unna ting man ikke skal gjøre i svangeskapet men :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har så mye å si hvis du vasket det godt på hendene etter du var ferdig å smøre.. kansje du skal bruke engangshansker neste gang hvis du er i tvil?

Skrevet

Ja det skal jeg love deg, har ikke det i huset men det skal kjøpes inn vær du sikker. :)

Men det er lett å være etterpå klok, men skal lov at han får smøre seg selv her etter :P

Skrevet

Tror nok dette gikk bra jeg. Skal ikke salvene virke på området der det blir smørt da? Og du fikk jo på hendene;-) Og når du var snar med å vaske det bort så tror jeg nok du er helt trygg.

Men engangshansker er sikkert ikke dumt uansett, da er du jo helt sikker;-)

Skrevet

Null problem, men det er uansett fint å vaske hendene etterpå :-) Veldig lite som går "inn i kroppen" når man bruker NSAIDs (ibux, zon osv) på huden og enda mindre, forsvinnende mengde kommer til babyen!

Skrevet

Takk jenter :)

Har vært forsiktig hele veien men glemmte meg helt når mannen min kom å lurte på om je gkunne smøre han,

men jeg vaska meg fort å med såpe to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...