Zeke Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg veit at vi skal holde oss unna Ibux osv¨å det gjør jeg men så smørte jeg flytende ibux på ryggen til min mann , trur han holder på med å få ny prolaps igjen 2 gang i vinter tenkte meg ikke om. vaska med zalo og håndsåpe godt etterpå, er 26 snart 27 uker på vei. Kan dette være farlig for fostret i magen,? flytende ibux trekker jo inn i kroppen, har vært så flink til nå å holde meg unna ting man ikke skal gjøre i svangeskapet men
Minimo <3 Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Tror ikke det har så mye å si hvis du vasket det godt på hendene etter du var ferdig å smøre.. kansje du skal bruke engangshansker neste gang hvis du er i tvil?
Zeke Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 Ja det skal jeg love deg, har ikke det i huset men det skal kjøpes inn vær du sikker. Men det er lett å være etterpå klok, men skal lov at han får smøre seg selv her etter
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Tror nok dette gikk bra jeg. Skal ikke salvene virke på området der det blir smørt da? Og du fikk jo på hendene;-) Og når du var snar med å vaske det bort så tror jeg nok du er helt trygg. Men engangshansker er sikkert ikke dumt uansett, da er du jo helt sikker;-)
NettoppJa Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Null problem, men det er uansett fint å vaske hendene etterpå :-) Veldig lite som går "inn i kroppen" når man bruker NSAIDs (ibux, zon osv) på huden og enda mindre, forsvinnende mengde kommer til babyen!
Zeke Skrevet 2. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2010 Takk jenter Har vært forsiktig hele veien men glemmte meg helt når mannen min kom å lurte på om je gkunne smøre han, men jeg vaska meg fort å med såpe to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå