Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hvis dere skal jobbe på påskeaften, forventer dere da å få påskeegg eller noe annet av jobben? Hadde dere eventuelt satt pris på det eller synes dere bare deter dumt?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hadde satt pris på, men aldri opplevd det.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Jeg ga det til mine ansatte i fjor. De satte veldig stor pris på det.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg får vel ta å ordne noen egg. Det er jo egentlig bare hyggeltg. Lurte bare på om folk syntes det var mer dumt enn hyggelig. HI
Mille** Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Forventer det ikke, men hadde blitt veldig glad. Julenissen kom med pakke til meg når jeg jobbet julaften i fjor, kanskje påskeharen kommer når jeg skal jobbe påskeaften? ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Hadde vel ikke forventet noe, men hadde nok håpet litt :-D Jeg ville ha gjort det til mine ansatte. Ville nok ikke ordnet påskeegg til alle sammen, men kjøpt en stor pose med påskegodis som jeg hadde satt på pauserommet med litt påskepynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå